סקס לא חייב להיות משעמם ומשמים – להפך! סקס צריך להיות מפגש של יצרים, טירוף חושים, ג'וסינס ומלא חום ורגש. אז אספתי שבעה טריקים סופר פשוטים אבל גם סופר מטריפים שפשוט ישגעו אותה! אם בא לך לגוון, או אם אתה רוצה שיישאר לה טעם של עוד, בחר טריק אחד בכל פעם ותראה איך היא מתענגת ונשארת עם חיוך מאוזן לאוזן עד הפעם הבאה.

היום לא בא לי: אלה הסיבות שהחשק המיני שלך יורד

קפה הפוך
מה שעשית עד היום תעשה הפוך! לדוגמה, אם עד היום אתה שלטת במיטה והיית מחוספס וקשוח, היום תנסה מגע עדין, רומנטי ומרפרף. למה? קודם כל, אני תמיד בעד גיוון במיטה, לנסות תנוחות חדשות, מגעים שונים, צעצועי סקס מטריפים שלא ניסיתם. אבל בכל זאת יש איזו נטייה לזוגות להתבצר על איזו תבנית סקס אחת וללכת איתה, ולפעמים אפילו לא לבדוק אם הם בכלל אוהבים משהו אחר לגמרי. אז יכול להיות שכשתנסה את הדבר ההפוך היא תשאל אותך "מה קורה?" ותביע אי שביעות רצון, אבל גם יכול להיות שהיא תעוף עליך על 200 קמ"ש ושזה יטריף לה את כל החושים. מה שבטוח, לא תדע אם לא תנסה. גבר שפתוח לנסות ולהתנסות הוא אחלה גבר!

עיני חתול
להסתכל בעיניים אמור להיות דבר בסיסי, אבל מסתבר שזוגות רבים לא עושים את זה בזמן הסקס. למה? אולי מתוך מבוכה, אולי כי זה מה שלימדו אותם לעשות, אולי כי הם לא חשבו על זה. אבל מבט בעיניים בזמן שאתה יורד לה זה וואו אחד ענק! גם מבט בעיניים כשאתה מלטף לה את השדיים והפטמות, או כשאתה אומר לה שאתה אוהב אותה ואת הגוף היפה שלה או כשאתם גומרים ביחד. נסה ותראה!

מבט בעיניים בזמן הסקס זה וואו אחד ענק (צילום: ingimage ASAP)
מבט בעיניים בזמן הסקס זה וואו אחד ענק (צילום: ingimage ASAP)

פיסטינג וגינלי
פיסטינג??? מה זה פיסטינג? פיסטינג וגינלי אומר שאתה מכניס לתוך הפות שלה את כל האצבעות שלך בצורה מענגת ומטריפה. איך? מתחילים לאט לאט, קודם לא ניגשים בכלל לוואגינה, מגרים את האישה במבטים, במגע בגוף, בליקוקים, בהתחרמנות נעימה. כשהיא חמה ורטובה מתחילים לגרות את הירכיים הפנימיות ואת המפשעה. כשהיא כבר ממש רוצה את זה, מתחילים עם החדרת אצבע אחת, ולאט לאט מוסיפים עוד אצבעות. פיסטינג זה עונג מטריף חושים! שם לב שהכל קורה בהדרגה והקשבה מלאה לעונג שלה. כואב? מפסיקים.

דיג'רידו
קול יוצר תנודות ורטט – ידעת את זה? אפשר להשתמש בקול כדי לשגע אותה בכל מיני דרכים. אחת מהן היא לנהום כמו לתוך דיגרידו אוסטרלי רק אל הוואגינה שלה. תקרב את הפה שלך אל הדגדגן כך שהשפתיים מקיפות את שפתי הפות. ייצר המהום וזמזום עם הקול שלך על הווגינה. תהודת הקול תשגע אותה וכמובן שבין לבין תוכל לפנק אותה גם עם הלשון החמה שלך. 

ולהבדיל, אלו הדברים שנשים לא אוהבות שעושים להן במיטה

חיבוק משום מקום
תפתיע אותה עם חיבוק חזק ואוהב כשהיא עומדת וחותכת סלט במטבח, תחבק אותה רגע לפני שהיא יוצאת לעבודה, תכתוב לה באמצע היום שאתה שולח לה חיבוק מלטף – פשוט תפתיע אותה עם חיבוק ברגע לא צפוי. אהבה ככה סתם באמצע יום חולין או כשהיא מרוכזת במשהו אחר תעשה קסמים באינטימיות הזוגית שלכם.

חיבוק באמצע היום יעשה קסמים לאינטימיות שלכם (צילום: אינג אימג')
חיבוק באמצע היום יעשה קסמים לאינטימיות שלכם (צילום: אינג אימג')

צעצוע מין זוגי חדש
כבר יש לכם צעצועי סקס שמענגים אתכם בנפרד? הפעם תרכוש צעצוע זוגי שיטריף את שניכם. צעצוע שמוחדר לוואגינה או טבעת רטט שמולבשת על שרביט הקסם שלך + חדירה והיא תראה כוכבים ותתחיל לדבר סינית.

דבר אליה

  • אני לא יוצא ממך עד שאת לא גומרת
  • אני שלך אהובה
  • כמה אני אוהב אותך
  • הגוף שלך אלוהי. להסתכל עליו פשוט מטריף אותי
  • כמה נעים לי המגע שלך
  • אני נמשך אליך כל כך
  • כל היום חשבתי רק עלייך
  • תסתכלי לי בעיניים ותראי כמה שאני רוצה אותך
  • ספרי לי מה את אוהבת שאני עושה לך

כל אלו הם רק חלק מהמילים המטריפות שאתה יכול להגיד לה, אבל כמובן רק אם אתה מתכוון אליהן! אל תחרטט.

מה המסקנה מכל זה? סקס לא צריך להיות משעמם ולא הגענו לכאן בשביל זבנג וגמרנו. רוצה שהיא תרצה עוד? רוצה ליהנות על מלא? תגוון, תחדש, תעשה לה טריקים, תכניס שובבות וכיף לסקס ותראה כמה שעונג מיני יכול להתעצם ולרגש.

איזה מהטריקים כבר ניסית? ומה אתה מתכוון לנסות הערב? מוזמן לשתף אותי בתגובות.

לחיים של תשוקה מטריפה,

שלך, לימור בנדל 
מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים 
בואו לקבוצת הפייסבוק שלי מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא