רוב הכלבים נאמנים ותומכים לפעמים אפילו יותר מהחברים הטובים ביותר. הם מקבלים את בעליהם ללא תנאי, ולא מבקשים יותר מידי בתמורה. רבים רוצים לדאוג לכלבם שתלוי בהם כמעט בהכל, אך עם חיים עמוסים, עבודה סביב השעון, ילדים ובית לנקות, לפעמים דברים יכולים להתפספס. 

למרבה המזל, לא חסרות אפליקציות לבעלי כלבים שבסופו של דבר ישפרו את איכות חייהם ושל הכלב שלהם. מכיוון שנוצרו אפליקציות רבות, ובמהירות שיא, המספר העצום שלהן עלול לבלבל. אתר Top10 מבית חברת ההייטק הישראלית Natural Intelligence פרסם רשימה של 10 אפליקציות עזר לבעלי כלבים. החברה נעזרה בצוות מומחים הסורק את הרשת לאזכורים של המותגים ובוחן זאת לאורך זמן בנוסף לתגובת הצרכנים למותגים בכדי לייצר את הרשימה האולטימטיבית והאובייקטיבית ביותר. 

לבעלים שרוצים לאלף את הכלב

iClicker- אילוף כלבים הוא עסק רציני. יש כלבים שהתהליך לוקח תקופה קצרה, בגלל שהגזע אליו הם שייכים הוא בעל משמעת וצייתנות גבוהה. אך יש כלבים, שתהליך האילוף נמשך במידה מסוימת כל חייהם, והדבר כמובן מצריך משאבים כספיים רבים וזמן רב מצד בעל הכלב. האפליקציה הזו תעזור לכם לעבור את המסע הזה בצורה ידידותית. האפליקציה מאמצת את הגישה החיובית והשלילית ומציעה הדרכות מפורטות, שלב אחר שלב, סרטונים והקלטות שיעזרו לאלף כל סוג כלב שתבחרו. תכונה מעניינת של האפליקציה היא שיש בה מאגר צלילים מסיחי דעת שבדרך כלל גורמים לכלב לנבוח בחוזקה כמו פעמוני דלתות, רכב וצעדים של אנשים. בעזרת הצלילים תוכל לאמן את הכלב לא לנבוח ובכך להתכונן לרגע האמת. לאפליקציה ממשק מהנה וידידותי. האפליקציה זמינה ב-IOS וחינמית.

לבעלים שרוצים לעקוב אחר הכלב

iCam- מיועד למי מאיתנו שלא עובד בסטארטפ אופנתי המאפשר לגורים להתרוצצץ במשרד, ורוצה לעקוב אחר הכלב שלו כשהוא יושב בסבלנות בסלון ומחכה שתחזרו הביתה. האפליקציה מאפשרת לך לעקוב מרחוק אחר הכלב שלך מהטלפון הנייד שלך. האפליקציה עלולה לגרום לך להרגיש קצת חטטן, ואולי תגלה שהכלב כן עולה על הספה כשאתה לא נמצא, אבל זו דרך מעולה לבדוק מה מצב הכלב בבית. עלות האפליקציה היא 4.99 דולר והיא זמינה גם באנדרואיד וגם ב-IOS.

Whistle- אם לכלב שלך יש מנהג לברוח או לקחת את עצמו לטיול בים ללא אישור, האפליקציה הזו תעזור לך לעקוב בקלות אחר המסלול שלו באמצעות משרוקית GPS המתחברת בקלות לצווארן שלו. תכונה נוספת של האפליקציה היא היכולות לקבוע את גבולות אזור הטיול של הכלב, כאשר האפליקציה תשלח לך הודעה אוטומטית אם הוא חוצה את הגבולות האלה. האפליקציה מאפשרת גם מעקב אחר בריאות הכלב, ומוכרת מגוון של מכשירים למעקב אחר הכלב באפליקציה- ממשרוקית GPS שניתן לצרף לצווארון ועד צווארון חכם. מחיר התחלתי עומד על 79 דולר.  

כלבים (צילום: Pixabay)
כלבים (צילום: Pixabay)

לבעלים שרוצים לעקוב אחר הבריאות

Pet Coach– גידול כלבים זוהי אחריות רצינית, ויש לקחת את בריאותם ותחזוקתם ברצינות המירבית. אם אתה נתקל לעיתים בשאלות בנוגע לבריאות הכלב שלך זה המקום בשבילך. באפליקציה זו תוכלו לשאול שאלות או לחפש בין אלפי השאלות שכבר נשאלו בנוגע לבריאות הכלב שלכם בנושאי תזונה, התנהגותו או כל דבר אחר. האפליקציה היא המקור המוביל לייעוץ וטרינרי מהימן. בנוסף, האתר מכיל מאות מאמרים של ויטרינרים. האפליקציה חינמית וזמינה ב-IOS ובאנדרואיד.

אפליקציה נוספת היא PupTox אשר מיידעת אותכם איזה אוכל מתאים לכלב שלכם ואיזה יכול להזיק לו,זאת על פי מגוון רחב של פרמטרים. בנוסף, לאפליקציה מאגר שימושי של יותר מ-250 צמחים רעילים לכלבים. עבור חלק מהכלבים זו יכולה להיות אפליקציה ממש משנת חיים. האפליקציה חינמית וזמינה בIOS בלבד.

לבעלים שמטיילים הרבה בעולם

Bring Fido- אם אתם אוהבים לטייל בעולם, ומתחשק לכם לצרף את החבר הכי טוב שלכם, הלוא הוא כלבכם, זו האפליקציה בשבילכם. לאפליקציה מאגר מידע נרחב על אזורים ידידותיים ברחבי העולם. בעזרת האפליקציה תוכלו לתכנן את הטיול שלכם בהתבסס על מלונות, מסעדות, פארקים וחופים המתאימים לחיות מחמד. האפליקציה חינמית וזמינה בIOS בלבד. ניתן להינות מהמאגר גם באתר

Rover- מוכרת כ"האובר של הדווגווקרים" עם מאגר חיפוש של יותר מ 100,000 המכיל בייביסטרים אמינים שישמרו על הכלב שלכם במידת הצורך ודוגווקרים מרחבי העולם. לכל אחד במאגר יש דירוג כך שתוכלו לוודא שאתם משאירים את החבר הכי טוב שלכם בידיים טובות. האפליקציה חינמית וזמינה בIOS ובאנדרואיד. ניתן להנות מהמאגר גם באתר

בסיום הרשימה מופיעה האפליקציה שמיועדת לכלבים שהם כוכבי רשת. יישומון ה-BarkCam ישמיע קולות שימשכו את תשומת הלב של הכלב בזמן שאתם מצלמים אותו. באפליקציה זו ניתן לערוך את התמונות ולהפוך אותן אפילו לחמודות יותר ואף לשתף אותן עם הקהילה הגדולה. אז אם הכלב שלכם עדיין לא סלב, זה הזמן!