הכתב הצבאי של מעריב, טל לב רם, התייחס הבוקר (חמישי) בשיחה עם גיא פלג וניסים משעל ב-103FM למתיחות בדרום, לאחר האירוע הקשה סמוך לגדר, בו נפצע באורח אנוש לוחם מג"ב, בראל שמואלי. כשנשאל האם ישראל בדרך למבצע צבאי נוסף בעזה, העריך לב רם: "כמו תמיד, זה תלוי יותר בחמאס מאשר בישראל".

"מה שהיה אתמול ברצועה באופן כללי... ראינו שחמאס קצת יותר אוכף את הניסיון שלו להרגיע את השטח, אך סדר גודל של כאלף מתפרעים, אירועים קצת יותר רגועים מאזור קרני, אני חושב שצה"ל הגיע קצת יותר מוכן הפעם. חמישה-שישה פצועים מירי צלפים ישראלים בצד הפלסטיני", הסביר לב רם.

"ישראל לא רוצה מבצע בעזה, אפשר להבין את זה, עוד 1,000 סוחרים נכנסו לישראל מהרצועה", המשיך לב רם. "שלושה וחצי חודשים אחרי מבצע, מבינים את קצב הדברים ויודעים איך דברים מידרדרים במהירות, אז אפשרות של מבצע היא דבר מאוד סביר. אין באמת מנגנון מדיני שסגר את המבצע, אז האפשרות להידרדרות היא סבירה".

הכתב הצבאי של מעריב ציין עוד כי "אנו רואים גם את הביקור של בנט בארה"ב, והאמריקנים ינסו להיכנס כמתווכים בסיפור העזתי. מבינים שכרגע אנו יותר קרובים להסלמה אפשרית מלהסדרה אפשרית, זו תמונת המצב". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm.