רומן זדורוב, שהורשע לפני 15 שנה ברצח הנערה תאיר ראדה ז"ל, התראיין הערב (שישי) לראשונה ב"חדשות 12" וסיפר על התחושות: "הרגשות מעורבים, גם שמח גם מבולבל, גם פוחד קצת. הזמן בכלא היה קשה, הייתי כל הזמן במחשבות אבל הייתה לי המון תקווה, זה מחזק מבפנים".

כזכור, זדורוב שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים, לקראת משפטו החוזר. "האמנתי שאצא החוצה. לא חשבתי שייתנו לי מעצר בית, אבל האמנתי שכשאני אצא יהיה רעש גדול".

בהמשך דבריו התייחס לאמה של תאיר, אילנה, אשר אמרה בעבר כי היא מאמינה שהוא לא הרוצח: "היא אישה חכמה, לקחה חוקר, עשתה בדיקה וקיבלה תשובות. מתי שתהיה הזדמנות אין לי בעיה להיפגש איתה, אין לי מה לפחד אני לא מסתיר כלום. לפני שהרשיעו אותי אמרתי ישר שעל הידיים שלי אין את הדם של תאיר, אני לא הרגתי אף אחד, אין בן אדם בעולם שעשיתי לו רע".

"אני בן אדם פשוט שתפרו לו תיק, אין מה לפחד ממני או לדאוג, אני אוכיח את חפותי. לא משנה כמה זמן זה ייקח, אני הולך עד הסוף", אמר והוסיף, "אני לא יודע למה זה קרה דווקא לי, אולי בגלל שהייתי רוסי שלא יודע עברית, ובנוסף היה רעש חזק מאוד במדינה ועל המשטרה הופעל המון לחץ, היה יותר קל להפיל אותי". 

על אשתו שיתף זדורוב: "שווה את כל הזהב והיהלומים שבעולם, אין הרבה נשים שהיו הולכות עד הסוף. אני לא מסתיר כלום, למה להסתיר ולצאת לא טוב מול האישה?".

לדבריו, הוא אינו חושש מהמשפט החוזר, "אני רוצה שהם ייבדקו את הדברים כי יש הרבה בלגן בתיק, שיתחילו לחפש סוף סוף. איך אומרים? 'בוקר טוב', 15 שנה ישנו ולא עשו שום דבר, זה מעצבן".

"בפעם הראשונה שהרשיעו אותי הגשתי ערעור לעליון, אבל כשהבנתי שזה יהיה באותו הרכב ידעתי שהתוצאה תהיה דומה. ההרגשה שלי היא שפשוט בזבזו זמן והרשיעו אותי לפני ההוכחות. אני מאמין בצדק, לא יכול להגיד אם אני מאמין בשופט או לא. אני רוצה שהשופט יפעל רק בצדק בלי אינטרסים", המשיך.

על השאלה מי הוא הרוצח, השיב זדורוב: "אני לא יודע. אבל זה בטוח מישהו משוגע. סתם להרוג בן אדם? אני לא יודע מי מסוגל לזה".

בסיום דבריו, התייחס ל-15 השנה בכלא: "אין כעסים. על מי אני יכול לכעוס? על המשטרה כבר אמרתי מההתחלה שהם רצו לסגור תיק, מה ייצא לי מלכעוס על המשטרה?". לטענתו, הוא לא מתחרט שהגיע לישראל "רציתי להקים פה משפחה וזה מה שעשיתי, התחתנתי והבאתי ילדים".