שגיא פרחובניק, בן 9 וחצי מנוף הגליל, מתמודד זו הפעם השנייה עם מחלת סרטן הנוירובלסטומה. הוא זקוק לטיפול מיוחד בארה"ב, אבל למשפחתו אין כסף לממן את הנסיעה והטיפול, ולצורך כך פתחה אמו אולגה בקמפיין גיוס המונים בסיוע עמותת להושיט יד.

"במשך שנתיים אנחנו נלחמים במחלה שחשבתי שניצחנו אותה ומסתבר שהיא הולכת וחוזרת", כתבה האם. "חוסר אונים מטורף לראות את הילד שלי ככה סובל. התחושה שהגוף שלו נשרף מבפנים. הבדידות הזו שכל הילדים בבית ספר והוא שוב בבית חולים".

היא הוסיפה: "אני חייבת להיות חזקה בשבילו. יש טיפול מיוחד בארה"ב, וזה הסיכוי האחרון של שגיא שלי. אנחנו מוכנים לתת את כל מה שיש לנו, וזה אפילו לא מתקרב לסכום שאנחנו צריכים כדי ששגיא יקבל את הטיפולים. אין מצב שאני נשארת פה ורואה את הילד שלי נגמר לי בין הידיים".

שגיא מבקר קבוע ברשת המרכזים הקהילתיים פסיפס מבית החברה למתנ"סים ואוהב לצפות בסרטי ילדים ובסרטי פעולה. יש לו הרבה חלומות שהוא רוצה להגשים.

הוא גם אוהב לשחק בלגו ולחלוק מה שיש לו עם אחרים, ולכן תרם למרכז הקהילתי המקומי ברקוביץ', למען ילדים אחרים, את כל ערכות הלגו שלו, כדי שגם הם יוכלו ליהנות.

שגיא הגיע גם למתנ"ס גורדון בעיר ותרם את ערכות הלגו שקיבל מעזר מציון דרך איש הלגו מאור כהן, ובזכות תרומתו עלה הרעיון לפתוח במתנ"ס סדנת לגו לילדים, שאותה יפעילו בני נוער מתנדבים ממועדון נחשון המקומי.
לתרומות: מספר טלפון 03-9090500, או לכתוב בגוגל: "מצילים את שגיא".