הפעם, לפני שנתחיל, נהRהR מה גרם לדני להגיד את המילה "מעוRעR" על כל הטיותיה (אגב, תודה על זה). ומלבד זאת, גילינו צד חדש ומשוחרר של קארין והגענו למסקנה שעומרי הוא גבר להביא להורים. ובכלל, עכשיו לאחר שכולם סיימו עם ירח הדבש, כל הפרק של מוצ"ש היה עמוס במהלכים מנצחים. ציניות שכמותינו, מתקשות להאמין שזו האמת ומריחות התערבות הפקתית ועריכה מכוונת של חתונה ממבט ראשון. אבל נחיה ונראה. אז מה קרה השבוע?

האמירה המיותרת של הערב

עינת מתחקרת את לירון לגבי מה שהוא ביקש "מהם". למרות שהבין יפה מאוד למה היא התכוונה, הוא ניסה להתחמק מהתשובה אבל היא לא הרפתה עד שהוא נאלץ לחרטט משהו. לירון אומר "נסיכה בטי שירט" וחושב שזה יציל אותו, אבל עינת קרציה וממשיכה בתחקיר ואילו הוא מתחיל לגמגם וצולל בג'קוזי, כי כרגע ברור שעדיף מוות מטביעה מאשר לענות על השאלה המיותרת הזאת.

דניס ללא פילטרים: מה הוביל לפרידה מהדר ולמה אנחנו לא באמת מכירים אותו

טעויות בולטות

מעיין - מה נסגר עם הפיג'מה? אם את הולכת לישון עם כזאת חליפה, כנראה שעומרי מבין שאין מה לדבר על אינטימיות. מאמי, דחוף בייבידול. את הפיג'מות כבר תשאירי לאליאנה תדהר.

המהלך המביך

ליברמן, חברו של איתמר, מגיע לבקר ומההתחלה לא מפסיק להסתלבט על קארין וכך טומן מלכודת לאיתמר שמועד לתוכה ומשתף עם זה פעולה. שניהם עליה, וואלה מביך ממש. לבסוף, ליברמן סוף סוף חותך ועוד אומר ששמח להכיר ובהצלחה בהמשך, תוך כדי שהוא משאיר אדמה חרוכה אחריו. איתמר, זה לא חברים זה.

איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)


המהלך המנצח

לירון מת מפחד בסנפלינג אבל משחק אותה גבר גיבור ועוזר לעינת שכמעט מתעלפת.

דני גורם למעיין לומר לעומרי שהיא רוצה אותו ורוצה אותנו, וזה אחרי סשן ארוך של שיעורי לשון והטיות על אותו "מעורער, מעורערת, ערער, ערערו, ערערת". עומרי אומר שזה משמח אותו, אבל לא נראה כל כך משוכנע האמת.

חתונה ממבט ראשון, שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: לירון סער)
חתונה ממבט ראשון, שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: לירון סער)


אחרי הריב הקשוח של קארין ואיתמר, היא חוזרת הביתה עם מנחה. או כמו שאיתמר הגדיר: "את כמו גבר, קונה שלום בכסף". אז כמו כל גבר לעניין, קארין לוקחת אותו לדייט בהפתעה במסעדה של החברים שלו, כדי לשלב את ההנאה בדייט רומנטי שלהם, פלוס לערב את החברים שאיתמר כל כך אוהב. וכך, הבחורצ'יק מאוד התרשם שהיא קשובה לו, לדברים שמסביבו, לרצונותיו ולמה שעושה לו טוב. הדדי? ימים יגידו.

עומרי ממשיך בקו האבירות, מתרגש ומשקיע לקראת המפגש עם אמה של מעיין. הוא נכנס אליה הביתה בחיוך, מעניק לה מתנה, מנגן בפסנתר, אוכל, מספר בדיחות ובגדול משדר גוד ווייב. וזה גבר להתחתן איתו, מעיין בהתאם מבסוטית.
 
רמת סיכויי הזוגות 

לירון ועינת - לירון מעיד שהוא מרוצה ועינת מודה שגם היא. הם כל הזמן אומרים "וואו טוב לנו ביחד, ממש טוב לנו", והאמת שזה קצת לא נעים בשלב מסוים. תחושה שלנו, ועוד מוקדם לדעת, שאם הם יישארו בעולם האגדות - זה לא יעמוד במבחן המציאות.

מנו וניצן - חמודים ממש. ניצן השתלטנית מתחילה להוציא את הצד הזה שלה, ובינתיים בעדינות, ומנו הלא סאחי בעליל בינתיים זורם, כשהיא מצדה עוד לא מסופקת. אנחנו מקוות שיום אחד היא תתרצה, כי מאמוש, אתם רק 10 ימים ביחד. זה עוד לא מספיק כדי לעשות רמונט כללי בבית ולהחליף את כל הרהיטים, הקירות, הכלים והמצעים. אבל הכי חשוב שאת הסקוצ'ים כבר החלפת. עכשיו אפשר להתרווח.

מנו וניצן, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מנו וניצן, מתוך חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)


קארין ואיתמר - לא קונות את כל הפאן והלאבי-דאבי שחווינו במסיבת הפיוס של קארין. ראשית, אנחנו מתחילות להבחין בדפוס בעייתי שבו איתמר מתלונן ללא הפסק שהיא לא עושה מספיק למענו, לא מעריכה, לא קשובה, לא מתחשבת, לא רואה ובכלל - לא. והיא, במקום לעמוד על שלה ולהגיד לו "תתקדם", היא מרצה, מתחנפת ובכלל, ממש ממש מתאמצת לעמוד בסטנדרט הבלתי אפשרי שהציב לה. כי מה שאיתמר באמת מחפש זו אהבה ללא תנאי, והיחידה שיכולה לתת לו את זה ואין בעולם כמו האהבה שלה - זאת רק אמא. פספסת, אבוד.

מעיין ועומרי - מעיין נרגעת ומתחילה התקרבות. ועומרי בהתאמה, יותר נינוח ורגוע. אבל סירייסלי, שחררי את הוואנזי.

שני ודני - אייכם?????

בילי ורוית הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)