על שלושה בנים ובת אחת עמדה העונה: האחד חכם (וגם רשע), השני תם, השלישי אינו יודע לשאול והרביעית דווקא יודעת לשאול אבל מעדיפה שלא.

אורן חזן נכנס לבית עם משנה סדורה ואסטרטגיה הדוקה: מצד אחד, חרם מבטיח מקום בגמר, מצד שני, פוליטיקה אף פעם לא מנצחת וגם לא מתמודדים שנתפסים ככוחניים ותוקפנים מדי (ע''ע: יוסי בובליל, אלדד גל-עד, שרון גל, מנחם בן ועדי לאון) - לכן האסטרטגיה שלו הייתה לשחק אותה שי חי, אבל בגרסת הלייט. הווה אומר: לסמן מטרה, לגלות את נקודת התורפה שלה ואז לתקוף בעדינות אלגנטית, מה שיצור מהומה שלאחריה יווצר הרושם כאילו הוא עצמו הצד המותקף ואז כשהרוחות נרגעות, לסמן מטרה חדשה וחוזר חלילה עד שמתקבלת תמונה בה אורן הוא המותקף התמידי על לא עוול בכפו - מה שמבטיח אהדה בקרב המצביעים, בוודאי כאשר אתה מחזיק ביד ספר תנ''ך בזמן שכל הבית מתהפך עליך. 

דוגמא טובה לכך היה אפשר לראות בפרק של יום חמישי, כשאורן נקט בטקטיקת טיזינג קלאסית, כשפנה לתמיר ואמר שיש לו משהו להגיד אבל בעצם הוא מעדיף לשתוק. בסופו של דבר, כמובן שהוא השתכנע לומר את אשר על ליבו - שקשה לו לראות גברים מתנשקים - כשהוא לא מצליח להסוות את החיוך המבצבץ בזוית פיו, ויצר מהומת אלוהים, שבסיומה שוב פעם הוא נתפס כמותקף וזה שלא נותנים לו לדבר. 

אורן הוא עדיין הפייבוריט לזכיה בגמר, כי כאמור הצופים מזדהים עם הצד המותקף וכשיש עליהום חוזר ונשנה על אותו דייר, ובטח כשכולם צועקים והוא היחיד שמדבר בשקט, אז הוא תמיד יתפס כקורבן, לא משנה העובדה שהוא היוזם. הטעות היחידה שיכולה לעלות לו בניצחון, היא ההתעקשות לרדת לפסים שיכולים להתפס כהומופובים על ידי חלק מתומכיו, באותו פרק ששודר ביום חמישי האחרון. 

עומר ברזני הוא המתמודד שאינו יודע לשאול, במילים אחרות סוג של ג'קי, חמימו או גדי פניבילוב, אבל עם קצת יותר קלאסה. הוא לא עילג, ולא חושב שנשים צריכות לשרת אותו, אבל הוא עדיין  קלולס למדיי, בעל דעות שמרניות מאוד בכל הנוגע ליחסים בין המינים. האמת שאני תוהה אם מדובר בדמות אותנטית או שעומר משחק אותה יותר אהבל ממה שהוא באמת, כי אם התדמית העממית הלא מתוחכמת הזאת עבדה עבור ג'קי וקותי, אז אולי עומר מניח שזה יכול  לעבוד גם עבורו.  בסופו של דבר, סיכויי הזכיה של עומר נמוכים משל שאר הפינליסטים, בעיקר מכיוון שהוא ואורן חזן נלחמים פחות או יותר על אותם קולות ונראה שלאורן יש תמיכה גדולה ממנו. 

תמיד ורדי הוא המתמודד התם -  דייר שהצליח לא להרגיז אף אחד מהדיירים האחרים, לא התבטא בצורה מעוררת מחלוקת בשום נושא וגם הגיע למקום שני בעונה הרביעית של התוכנית- מה שאומר שיש לו תמיכה רחבה וסיכוי לנצח, בעיקר אם יהווה ברירת מחדל של צופים שיזהו את האסטרטגיה של אורן או יסתייגו מהאידאולוגיה שלו, ושלא יתחברו לשמרנות של עומר ולפסיביות של שרית. בנוסף, תמיר יכול לצאת מורווח אם הקולות של אורן ועומר יתפצלו בצורה מיטבית עבורו.

שרית פולאק היא המתמודדת שיודעת לשאול: אינטיליגנטית, רהוטה, בעלת תפיסה חדה, אבל אחת שהעידה על עצמה שהיא מעדיפה לא לתפוס צד, ועובדה זאת אכן ניכרה היטב לאורך כל העונה כאשר זמן המסך שלה היה נמוך בהרבה מאשר זמן המסך של הפינליסטים האחרים. עובדה זאת עלולה להיות בעוכריה, אלא אם יהיו מספיק מצביעים שיעדיפו לראות אישה מנצחת ומכיוון שהיא האישה היחידה בגמר (וגם טיפוס מאוד שונה משלושת המתמודדים האחרים), אז היא תהיה ברירת המחדל שלהם.