אחרי 20 שנות נישואין, שלושה ילדים ובית משותף במרכז הארץ, בני הזוג החליטו לפרק את החבילה – והכל בגלל "האח הגדול". על פי עורכת הדין של הבעל, שרין סולן, סיפרה כי עם השנים השניים איבדו עניין זה בזו, אך הבלאגן הגדול התחיל יחד עם העונה החדשה של התוכנית שגרמה להם לוויכוח סוער בעקבותיו הוחלט על הליך גירושין. 

הבעל טען באמצעות עורכת דינו כי מאז עליית העונה החדשה של "האח הגדול" אשתו זנחה את כל מטלות הבית והוא זה שנאלץ לחזור מעבודתו בשעות מאוחרות, לבשל ולסייע לילדים בשיעורי הבית. "אשתי עסוקה כבר חודשים בצפייה בלייב באח הגדול", טען בזעם הבעל, בעוד האישה טענה: "אני לא אסכים שהבעל שלי יבוא מהעבודה ויכבה לי את הטלוויזיה כאילו אני אוויר בבית. ובנוסף יצרח ויאיים עלי". 

הוויכוח הסוער בין השניים הוביל לכך שהאישה הודיעה בבית המשפט כי אינה מעוניינת בייעוץ זוגי או בשלום בית. לדבריה, היא מוכנה לוותר על הכתובה, הפנסיה, החסכונות וכל דבר אחר ובלבד שהבית יימכר והם יחלקו ביניהם את הכסף וייפרדו. לעומת זאת, הבעל מתעקש על שלום בית לטובת הילדים וטען דרך עורכת דינו: "הבאנו לעולם שלושה ילדים ומין הראוי שננסה בפעם האחרונה לשקם את הזוגיות ונימנע מגירושין". 

בדיון בבית הדין הרבני הוחלט כי יש היגיון בבקשת הבעל לשלום בית ונקבע כי בני הזוג יופנו ליועצת נישואין בטרם יתגרשו. בעקבות כך, האישה הסכימה להגיע לייעוץ בתנאי שאם הוא לא יצלח הבעל יתחייב לתת לה גט. "על יועצת הנישואין לקבוע מה הסיכוי לשלום בית ולסייע לבני הזוג להגיע להחלטה נבונה באשר להמשך דרכם", נטען בבית המשפט. כמו כן, השניים צפויים להיפגש בבית הדין הרבני תוך חודש ימים לקבלת ההחלטה.