ביונסה עונדת יותר מ-200 קראט יהלומים בקמפיין טיפאני החדש

החסות החדשה של הזוג קרטרס, תחת מותג הענק היוקרתי "טיפאני אנד קו", יצאה לאור בחודש האחרון ובלטה בעיקר בשער גיליון ספטמבר, של המלכה הבלתי מעורערת, הלוא היא קווין בי.

בהפקת הגיליון, ענדה הזמרת תכשיטים שונים של המותג ואחריו הגיעו תמונות הקמפיין הטריות של ביונסה וג'יי זי, שנבחרו לפרזנטורים הרשמיים. אחד מבכירי המותג הוותיק סיפר במדיה השונות: "הזוג הם התגלמות סיפור האהבה המודרני. כמותג שתמיד עמד על אהבה, כוח וביטוי עצמי, לא יכולנו לחשוב על זוג אייקוני יותר שמייצג טוב יותר את הערכים של החברה. אנו מתכבדים לקבל את הקרטרס כחלק ממשפחת טיפאני".

בהתחשב בכך שזו הפעם הראשונה שבה בני הזוג מככבים בקמפיין יחד, תתקשו לדמיין מה יכול ליצור יותר באז. וזו בדיוק הנקודה. הקמפיין מבשר עידן חדש אצל טיפאני והקמפיין הוא תוצאה של שיתוף פעולה הדוק וחזון משותף בין הקרטרס, לבין חברת התכשיטים. בהמשך לשותפות זו, תורם טיפאני שני מיליון דולר למכללות ואוניברסיטאות 'שחורות' מבחינה היסטורית.

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

מתנת חג מינימליסטית ומלאת פנסי שיק

החג הוא תמיד סיבה מספיק טובה לחדש ולהתחדש. בין כל החיפושים אחר מתנת חג לקרובים ולמארחים (או אם סתם בא לכם תירוץ לפנק את עצמכם), מצאנו את המתנה המדויקת ביותר לחג הקרוב.

אז מי אמר שתכשיטי יהלומים חייבים להיות יקרים, גרנדיוזיים ומתאימים רק לאירועים מיוחדים? חברת "ZOFIOF" המתמחה בתכשיטי יוקרה, יצאה בקולקציית R.E.L החדשה והנגישה מבית המותג. מדובר בצמידי חוט עמידים וחזקים בשלל צבעים, דגמים צעירים, עדכניים ויומיומיים שבמרכזם משובץ יהלום טבעי ומלוטש.

קולקציית R.E.L החדשה והנגישה מבית המותג ZOFIOF, החל מ-490 שקלים (צילום: אלון צופיוף)
קולקציית R.E.L החדשה והנגישה מבית המותג ZOFIOF, החל מ-490 שקלים (צילום: אלון צופיוף)


מתנה כזו עומדת על תקן המתנה המקורית ביותר בשולחן החג ומתאימה גם לגברים. אז אם נמאס לכם להגיע כל פעם מחדש עם מארזים שונים, סט מצעים או בקבוקי יין, צמיד החוט היוקרתי יתאים כמתנת חג נוצצת, אישית ומרגשת שמוצעת בטווח מחיר נגיש במיוחד, החל מ-490 שקלים.

ואם כבר באקססוריז צבעוניים עסקינן, בשורה חדשה מרייבאן! קולקציית משקפי הטייסים המיתולוגיים של לראשונה במסגרות צבעוניות: טורקיז, כתום, לבן, אדום, כחול רויאל, ורוד ועוד שמוסיפים נגיעת צבע מרעננת לדגם המיתולוגי. מה שבטוח, לחג הקרוב לא תגיעו בידיים קרובות.

משקפי Ray Ban כתומים, מחיר 841 שקלים (צילום: יחצ)
משקפי Ray Ban כתומים, מחיר 841 שקלים (צילום: יחצ)

על חבל דק ובעירום כמעט מלא: קנדל ג'נר וז'אקמוס עושים בלאגן ברשת

קנדל ג'נר הצטלמה לקמפיין החדש של "ז'אקמוס" ופתחה את ההפקה בטיזר מעורר ברחבי הרשת, בו תלויה על חבל דק בעירום מלא כשעליה רק תיק ורוד של המותג, גרביים ועקבים.

בעקבות התמונה הרשת מיד החלה בסערת תגובות על התמונה, ביניהן תגובות מצחיקות על הפוזה ואחרות על הצילום עצמו, אין ספק שהטיזר אכן עשה את העבודה.

אחרי שלושה ימים ההפקה בשלמותה יצאה לאור, בה מוצגת קולקציית La Montagne, שכוללת בתוכה פריטים בצבעים אחידים בגווני הפסטל וחלקם זוהרים עם הגזרות החדות והעוצמתיות המאפיינות את הדגמים החדשים של ז'אקמוס.

View this post on Instagram

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

לעבודה, לים או לבילוי: מטפחות הראש הן האקססוריז שאת צריכה

מטפחות ראש מזמן הפכו לפריט מאסט במגירת האקססוריז. כל קיץ מחדש הצורך לגוון, להוסיף ולצאת מהקופסא מתגבר ואי אפשר שלא ליפול שוב ושוב לטרנד המטפחות וחברותיה- בנדנות, סרטים נקשרים או עשויים גומי, שיוספו טאץ' מתחכם למראה שלך. השאלה הנשאלת היא איך ללבוש ולאן?

מטפחות הראש בשלב הזה מתאימות כבר לכל לוקיישן אפשרי, בין אם זה לבילוי בחוף כתחליף לכובע, בילוי ערב או סתם ליום שגרתי במשרד. הקשירות הן די פשוטות ומאפשרות גמישות בהחלפת הלוקים. המטפחת הפכה לפריט מתבקש, שלא בהכרח מחייב להיות בקונוטציה דתית, אבל גם לאלה שכן שומרות מסורת יש היום את האופציה לשבור שגרה ולא ללכת על הדגמים הצפויים והבנאליים.

"בי שיק", אתר האונליין המשמש כפלטפורמה לאופנה צנועה ומאגד בתוכו מגוון מעצבות אופנה ישראליות, מכיל בתוכו בין היתר קטגוריה שלמה של מטפחות ראש, כיסויים וסרטים המתאימים לכל אחת שבאמת רוצה לצאת מהקופסא.

כל הטוב הזה מכיל גם סרטוני הדרכה בעמוד האינסטגרם על אופן קשירת מטפחות, ובהחלט מנגיש ונותן מענה לכל פריטי הלבוש ועד האקססוריז השונים במגוון סגנונות, כולם כחול-לבן, כדי שכל אחת תצליח למצוא את עצמה בין כל דגמי המעצבות.

רשת אופנת הילדים NOIZZ בקמפיין חדש לחגי תשרי

חגי תשרי ממש מעבר לפינה, ורשת אופנת הילדים המובילה NOIZZ יצאה בקמפיין חדש לחגים תחת הסלוגן "מה אנחנו ילדים?!" בהובלת הפרזנטורים הקטנטנים רוי פרישר גוטמן ולצידו אנסטסיה אברבוך, מי שהוגדרה כמיני שכפול של בר רפאלי.

הקולקציה מציעה מגוון רחב של סגנונות לילדים וילדות, מבגדי קז'ואל ועד בגדים חגיגיים יותר לערבי החג הקרבים. המותג מציע סגנונות אופנה שונים לילדים בגילאי 3-14 עם השפעה של טרנדים חזקים מהעולם. בגדי הילדים כוללים טוטאל לוק מלא: החל מטישרטים, ג'ינסים, ז'קטים, מחלקת ערב עשירה ועד לנעליים ואקססוריז מעוצבים.

רשת אופנת הילדים NOIZZ בקמפיין חדש לחגי תשרי (צילום: שי ארבל)
רשת אופנת הילדים NOIZZ בקמפיין חדש לחגי תשרי (צילום: שי ארבל)


למותג יש אמירה אופנתית מובהקת, הכוללת גזרות ועיצובים ייחודיים המעניקים לאאוטפיט מראה קול וטרנדי במיוחד, אותם ניתן למצוא בחנויות ברחבי הארץ בקניונים ובמרכזי קניות מובילים.