אחד האתרים ההיסטוריים בתולדות התפתחות הג'אז בניו אורלינס -  החנות של בני משפחת קרנופסקי שאימצה אל חיקה את הזמר והחצוצרן לואי ארמסטרונג בצעירותו וסייעה לו בראשית דרכו - נהרס היום (שני) כליל בעקבות פגיעת ההוריקן אידה. הסופה הותירה אחריה נזקים עצומים בלואיזיאנה. 

משפחת קרנופסקי, מהגרים יהודים מליטא, הפעילו ברחוב דרום רמפרט מספר 427, חנות של חייטים מאז 1913, ולאחר מכן הם הפכו אותה לחנות הראשונה שמכרה תקליטי ג'אז בניו אורלינס. במשך שנים, המבנה ההיסטורי היה מיועד לשימור, אולם הלילה התברר כי ההוריקן אידה, שפגע בלואיזיאנה עם רוחות של יותר מ-240 קמ"ש, הרס אותו לחלוטין והפך אותו לערימת לבנים ועצים.

בשנת 1907, הגיע אל המשפחה ילד שחור כבן שבע בשם לואי ארמסטרונג וחיפש עבודה והם קיבלו אותו בחום. בבקרים, הוא יצא עם ילדי המשפחה לאסוף זבל בכרכרה שלהם כדי למכור פריטים רווחיים, ובערבים הם אספו פחם ומכרו אותו.

המשפחה אימצה אליה את ארמסטרונג, שאביו נטש אותו ואת אמו אחרי הלידה, והוא התגורר בקומה העליונה של המבנה. שם נחשף ארמסטרונג לאהבת המוזיקה, כאשר האם שרה שירי ערש ביידיש, בעוד מוריס, בן המשפחה שהפך לחברו הטוב של ארמסטרונג, קנה לו קרן פח שעמה הוא ניגן ליד הכרכרה כדי למשוך לקוחות. בהמשך, העניקו בני המשפחה לארמסטרונג מקדמה לרכישת הקורנית הראשונה שלו. "לואי אמר שמשפחת קרנופסקי הייתה זו שהחדירה את אהבת הנגינה לתוך לבו", סיפר העיתונאי לשעבר, ג'ון מקאסטר.

בסוף 1912, נעצר ארמסטרונג אחרי שירה באקדח באוויר, והוא נשלח למתקן מעצר מיוחד לקטינים, שם הפך לחלק מלהקה והחל להשתפר בנגינה. ארמסטרונג המשיך לשמור על קשר עם מוריס קרנופסקי, שהפך את חנות החייטים לחנות תקליטים. ארמסטרונג עצמו ענד מגן דוד כדי להוקיר את המשפחה היהודית.