ברוך בן יגאל, אביו של עמית שנרצח בחודש מאי האחרון, הביע היום (שלישי) את צערו לנוכח מותו של בראל חדריה שמואלי, ושיתף את בן כספית וינון מגל בראיון ל-103FM: "זו לא העת לשאלות, זו העת לחבק. שאף אחד לא ישפוט את ההורים לפי אמירה אחת או אחרת, חרב עליהם עולמם".

הלוויתו של בראל חדריה שמואלי. דוברות המשטרה

"האמא אוהבת את חיילי צה"ל, היא הודתה בקולה שלה לממשלת ישראל", ציין. הוא סיפר על הלוויה שהייתה אמוציונלית, ואמר: "ישבתי ליד המפכ"ל והשר לביטחון פנים וזה לא היה פשוט לאף אחד. למרות זאת, כולם עדיין מחבקים את המשפחה".

"אתמול התפרקתי", סיפר בן יגאל, "בכיתי כל כך הרבה והלכתי לעמית, אמרתי לו 'תקבל בחיבוק גדול את האח לנשק בראל'. כולנו משפחה חדשה, משפחה אחרת". הוא שיתף כי אביו של בראל הצהיר בפניו: "אני לא רוצה לחיות", והפציר בפניו: "יהיה לך קשה, אבל הילד שלך יתן לך כוח".

ברוך הוסיף: "זה ילד יחיד שלי וילד יחיד של יוסי, הדבר הזה כל כך לא פשוט, החיבוק של עם ישראל מאוד עוזר,  צריך לכבד ולחבק אחד את השני. אנחנו עם אחד".

על דרישת המחבל שהרג את עמית בן יגאל, לפתוח את קברו על מנת להוכיח את חפותו, אמר: "אין שום סיבה בעולם לפתוח את הקבר של בני, הוא גם לא ייפתח לא משנה מה יחליטו. יצטרכו להרוג אותי בשביל לפתוח, אין מצב שיפתחו קבר של חלל צה"ל, נראה לכם שלא אגן עכשיו על בני?".