טלה 21.3־20.4

ענייני עבודה ובריאות דומיננטיים, לפניכם מספר שבועות שבהם פועלכם יישא פרי. אתם פעילים וחרוצים אך יש לכם נטייה לאבד אנרגיות בעשייה לא ממוקדת. שימו לב לא לירות לכל הכיוונים בלי מחשבה, כי זה עלול להחליש אתכם מבחינה פיזית. מומלץ לשמור על תזונה נכונה ועל פעילות גופנית מאוזנת. מערכות יחסים מעמיקות, והתקשורת משתפרת אך יש שינויים הכרחיים שתצטרכו לעשות. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון.

סרטן 21.6־22.7

אתם דומיננטיים, יוזמים ופעילים, אך שימו לב לא לבזבז יותר מדי אנרגיה על הסביבה, כי זה עלול להתיש אתכם. מולד הירח בבתולה בחג יחזק את נוכחותכם בסביבתכם ויביא לפעילות ועשייה, שיניבו הצלחה ותוצאות מספקות. בבית היחסים מתאזנים ומעמיקים, אך נדרשים מכם שינויים שלא תמיד פשוטים עבורכם. הירח במזלכם ביום שישי יפעיל אתכם רגשית ויעלה את סף הרגישות. ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

מאזניים 23.9־23.10

ונוס ומרקורי במזלכם מחזקים מאוד את מערכות היחסים, קסמכם גובר, והתקשורת מתאזנת. מי שנמצאים ביחסים יחוו תהליך עמוק של שינוי אינטנסיבי, ולפנויים עשויים להתהוות קשרים משמעותיים. מולד הירח בבתולה בחג יגרום לתחושה שדברים מתאפשרים עכשיו, וזה יעניק לכם תחושת ביטחון. גם הירח במזלכם ברביעי־חמישי יחזק מערכות יחסים ואת תחושת ההרמוניה והאיזון. זהו זמן טוב ליצור ולחזק קשרים. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון.

גדי 22.12־20.1

השבוע תחושו התחזקות, התאזנות ויציבות כפי שלא הרגשתם הרבה זמן. השקפת עולמכם מתייצבת, אתם תכליתיים, והפרפקציוניזם שלכם עוזר לכם להשיג את מה שאתם רוצים ולהתמיד בעשייה. שימו לב לא לבזבז אנרגיה. חשוב להיות ממוקדים ולהקפיד על תזונה נכונה ופעילות גופנית. מולד הירח בבתולה בחג יחזק את המגמה הזו וייצב אתכם בשבועות הקרובים. יחסים בקריירה מתחזקים, ויש אף אפשרות ליצור קשר זוגי משמעותי. ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

שור 21.4־20.5

יש מאבק בין החדש לישן, אך דברים נראים יציבים. התחום הרומנטי מתחזק ומעניק ביטחון ויציבות. נכון לכם ליזום ולפעול, אך יש לשים לב לא לבזבז אנרגיות ולהשתדל להיות ממוקדים ומאורגנים. יש לכם נטייה לעייפות ולירידת אנרגיה, ולכן רצוי לפעול בצורה נכונה ומדויקת. בעבודה יחסים מתחזקים ומעמיקים, יכול להיות שגם לכיוונים רומנטיים, והתקשורת משתפרת. ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

אריה 23.7־22.8

אתם דומיננטיים ביוזמות שקשורות לכספים, ואלה יחזקו את מצבכם הכלכלי. החריצות והדיוק שלכם יכולים להביא לתוצאות מבורכות, אך שימו לב לא להתיש את עצמכם ולמקד את האנרגיה ואת העשייה. אתם מעמיקים קשרים משמעותיים, ויחסים קרובים מתאזנים ומתחזקים. ייתכנו קשרים זוגיים לפנויים. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

עקרב 24.10־21.11

אתם פעילים, יוזמים ודומיננטיים, יכולים להוביל ולנהל אנשים באמצעות אג'נדות חברתיות, בהצלחה ועם תוצאות לאורך זמן. אתם חרוצים ומשקיעים בעניינים חברתיים שחשובים לכם. הפרפקציוניזם שלכם מורגש. מולד הירח בבתולה בחג יאפשר התחלות חדשות ויוזמות מוצלחות. השינוי הדרוש לכם בכל תחומי החיים כבר מקבל צורה, והתהליך שעברתם מתחיל להתגבש למציאות חדשה. ימים טובים השבוע: שני־שלישי.

דלי 21.1־18.2

השקפת עולמכם משתנה ומתייצבת, והחשיבה מתאזנת. למרות הצורך והדחיפות בשינוי בבית ובקרב המשפחה, יש איזון והתייצבות שלא היו לפני כן, בגלל השינוי בהשקפה. מולד הירח בבתולה בחג מעורר תובנות רגשיות עמוקות. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

תאומים 21.5־20.6

הדברים מתייצבים בבית. אתם דומיננטיים ויוזמים, אך שימו לב שאתם לא מבזבזים אנרגיה בעשייה חסרת גבולות בבית ובקרב המשפחה, כי זה עלול להתיש ולעייף אתכם. מולד הירח בבתולה בחג יפתח חודש של אנרגיה דומיננטית בבית ובקרב המשפחה. אל תתישו את עצמכם פיזית. ענייני בריאות - שלכם או של בני המשפחה - עלולים לצוץ, אז שמרו על האנרגיה שלכם. התחום הרומנטי דומיננטי - יחסים מתחזקים ומעמיקים. ימים טובים השבוע: רביעי־חמישי.

בתולה 23.8־22.9

שמש ומרס במזלכם מעניקים אנרגיית עשייה. שימו לב, יש לכם נטייה להוציא אנרגיות מיותרות על מטרות שגוזלות מכם אנרגיה. חשוב למקד את האנרגיה ולהיות מסודרים ומאורגנים כדי לא לפגוע בעצמכם. עליכם לאזן את גופכם באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית בשבועות הקרובים, ואולי אף נדרשים שינוי של הרגלים וחיזוק של הגוף. כל תהליך שתיזמו או תתחילו כרגע יוכל להימשך לאורך זמן. יום טוב השבוע: שישי.

קשת 22.11־21.12

אתם חרוצים ומשקיעים בקריירה, וניכר שיש תוצאות ותחושה של הגשמה. מולד הירח בבתולה בחג יחזק את העשייה והיוזמות בקריירה ויביא לתוצאות. מומלץ להשקיע במה שאתם מאמינים בו, כי צפויה הצלחה, אך אל תבזבזו אנרגיות על מאמצים מיותרים. מבחינה חברתית אתם בפריחה, יחסים מתהדקים והתקשורת משתפרת. יש אפשרות לקשר זוגי שיתהווה דרך חברים. ימים טובים השבוע: שבת־ראשון, רביעי־חמישי.

דגים 19.2־20.3

מערכות יחסים וזוגיות מתחזקות ומתייצבות. הקפידו להימנע מיחסים של מטפל־מטופל, כי זה יפר את האיזון, יגרום לאובדן אנרגיה ובסופו של דבר, יהיה לא בריא ליחסים. היבטים שונים של היחסים מתבהרים כעת. אתם יוזמים ופעילים ביחסים, וזה מחזק אתכם, אם אתם שומרים על גבולות. הקשרים מעמיקים והופכים אינטימיים יותר וגם התקשורת מתאזנת. מולד הירח בבתולה בחג יפתח הזדמנויות לקשרים יציבים לפנויים ויחזק קשרים קיימים. יום טוב השבוע: שישי.