רשת חנויות iDigital השיקה בישראל את אוזניות הכפתור האלחוטיות החדשות של המותג beats, המתאימות גם למשתמשי אנדרואיד וגם למשתמשי אפל. ל-Beats Studio Buds יש ביטול רעשים אקטיבי, מצב שקיפות ופלטפורמה אקוסטית מיוחדת, והן עמידות למים ולזיעה - דבר שהופך אותן למתאימות לספורט. 

האוזניות הללו מתוכננות כך שיעניקו למשתמשי אנדרואיד את החוויה הדומה ביותר לחוויית השימוש באיירפודס פרו, והן בעלות חיבור בנגיעה ותומכות פונקציית ״מצא את״ גם לאנדרואיד. מבחינה חיצונית - הן מעט קטנות יותר מהאיירפודס פרו, אך דומות להן מבחינת העיצוב ומגיעות עם מתאמי סיליקון הניתנים להחלפה להתאמה מושלמת לאוזן.

סוללה: עד שמונה שעות האזנה + 24 שעות נוספות באמצעות מארז הטעינה.

משך טעינה: 5 דקות מספיקות לשעה של הפעלה 

מחיר וזמינות: 699 ש"ח, ניתן להשיג בסניפי איידיגיטל ובאתר החברה. האוזניות זמינות בצבעים שחור, אדום, לבן

אוזניות Beats Studio Buds (צילום: יח''צ)
אוזניות Beats Studio Buds (צילום: יח''צ)

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי בישראל, השיקה בישראל מספר מוצרים חדשים של של המותג הפופולרי. המוצר הראשון הוא מכשיר הביניים החדש, ה-Redmi 10, שהושק ברחבי העולם בסוף החודש שעבר. המכשיר כולל בין היתר מסך LCD ברזולוציית 6.5 אינץ', +Full HD ופריסה של 1080×2400 פיקסלים, בעל שוליים דקים ולוח תצוגה עם קצב רענון אדפטיבי התומך במספר מצבים, בהתאם לצרכי השימוש (45Hz, 60Hz, 90Hz). כמו כן, המכשיר החדש תומך גם במצב קריאה 3.0 ובתצוגת שמש, והוא כולל ציפוי מסך זכוכית מסוג Corning Gorilla 3.

ה-Redmi 10 מכיל את מערכת השבבים Helio G88 בעלת 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.0GHz, בשילוב מעבד גרפיArm Mali G52-MC2 בעל תדר גבוה 1GHz המציעים למשתמש חוויית שימוש אופטימלית וחסכון סוללה מירבי. כמו כן, הוא מציג סוללת ענק בנפח של 5,000mAh עם תמיכה בטעינה חוטית מהירה עד 18W וטעינה חוטית הפוכה בהספק של 9W. 

נייד הביניים החדש של שיאומי כולל מערך צילום מרובע - חיישן ראשי ברזולוציה של 50 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, חיישן ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל בעל זווית רחבה ומפתח צמצם f/2.2 וזוג חיישנים 2 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 המאפשרות צילומי מאקרו וחיישן עומק-שדה. מערך הצילום המרובע תומך בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) המאפשרת זיהוי סצנות וצילום וידאו ברזולוציית HDR ובקצב של 30 פריימים לשנייה. 

מחיר וזמינות: 799 ש"ח, לצד אחריות יבואן רשמי של קבוצת המילטון למשך 24 חודשים. ניתן לרכוש את המכשיר בין היתר ברשת חנויות Mi Store, באתר שיאומי ישראל, באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים. הוא זמין בצבעים אפור ולבן, בנפח זיכרון 128 ג'יגה, לצד זיכרון RAM של 4 ג'יגה.  

שיאומי Redmi 10 (צילום: יח''צ שיאומי)
שיאומי Redmi 10 (צילום: יח''צ שיאומי)

מוצר נוסף הוא ה-Redmi Buds 3 pro, אוזניות TWS חדשות, עם ביטול רעשים אקטיבי חכם, סוללה חזקה, טעינה חוטית מהירה וטעינה אלחוטית. לאוזניות מערכת לביטול רעשים דינמית בעלת 3 מצבים בעוצמה של עד dB35, כאשר הן מזהות את רמת הרעש הסביבתי ומגדירות את מצב ביטול הרעשים הדרוש באופן אוטומטי.

משקלן הוא 4.9 גרם, והן מתחברות לכל התקן התומך בחיבור בלוטות', תומכות בקישוריות Bluetooth 5.2 וניתנות לצימוד ל-2 מכשירים בו זמנית.

ל-Redmi Buds 3 pro חיישני זיהוי חכמים, המאפשרים השמעת מוזיקה רציפה ועצירה אוטומטית בהוצאת האוזניות מהאוזניים והפעלה חוזרת בהחזרת האוזנייה. יחד עם החיישנים, ניתן להפעיל אותן באמצעות לחצני מגע. בנוסף, הן מאפשרות גם איתור חכם, בעזרתו תוכלו לאתר אותן באמצעות ממשק ה-MIUI של שיאומי.

אורך חיי סוללה: עד 28 שעות האזנה בעזרת מארז הטעינה. בנוסף הן תומכות בטעינה מהירה, כך שעשר דקות טעינה מאפשרות שימוש של שלוש שעות.

מחיר וזמינות: 299 ש"ח ו-12 חודשי אחריות יבואן רשמי. ניתן לרכוש את האוזניות בין היתר ברשת חנויות Mi Store, באתר שיאומי ישראל, באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים. 

אוזניות Redmi Buds 3 pro (צילום: יח''צ שיאומי)
אוזניות Redmi Buds 3 pro (צילום: יח''צ שיאומי)

בנוסף, בהמילטון השיקו גם מגדיל טווח Wi-Fi חדש - Mi WiFi Range Extender AC1200 - התומך ב- 5GHz עם כניסת LAN ומחיר תחרותי במיוחד. מגדיל הטווח החדש מגיע עם שיפורים רבים ומציע ביצועים גבוהים יותר מהדור הקודם. הוא פועל בתדר כפול, 2.4 ו-5 גיגה-הרץ בתקן ac802.11 או WiFi 5, כשהמהירות המקסימלית היא 867 מגה-ביט בשנייה (5Ghz) או 300 מגה-ביט בשנייה (2.4Ghz) וסה"כ 1,167 מגה-ביט בשנייה.

כמו כן, מגדיל הטווח מכיל שקע ETHERNET מהיר LAN 100Mbpsהמבטיח חיבור אמין ויציב ומאפשר חיבור לטלוויזיה, קונסולת משחקים, נגן מדיה, סטרימר ועוד. בנוסף, חיווי אות חכם מאפשר את מציאת המיקום האופטימלי להתקנת מגדיל הטווח ותומך בטכנולוגיית SmartLink שתסייע להגדרת חיבור Stand-By לנתב לשיפור אמינות הרשת האלחוטית. במצב בו החיבור בין מגדיל הטווח לראוטר הביתי נכשל, המכשיר ייצור באופן מידי חיבור חדש לראוטר באמצעות תדר אחר. מגדיל הטווח החדש מתחבר לאפליקציית MIUI של שיאומי באמצעותה תוכלו להגדיר ולנהל את פעילות המכשיר מהנייד. 

מחיר וזמינות: 149 ש"ח ו-24 חודשי אחריות יבואן רשמי. ניתן לרכוש את האוזניות בין היתר ברשת חנויות Mi Store, באתר שיאומי ישראל, באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים. 

Mi WiFi Range Extender AC1200 (צילום: יח''צ שיאומי)
Mi WiFi Range Extender AC1200 (צילום: יח''צ שיאומי)
 

ביקונקט טכנולוגיות השיקה בישראל את הדור השישי לאוזניות ה-TWS של ג'אברה. קו המוצרים החדש מתבסס על שלושה סוגי מוצרים - Core, Active, Pro - כאשר הראשונים שיוצגו בישראל הם: Elite 3 (Core), Elite 7 Active, Elite 7 Pro, כאשר שני הראשונים יגיעו לישראל בחודש הבא.

דגם ה-Jabra Elite 3, זמין כעת בישראל, והוא הזול ביותר שהציעה עד כה החברה. האוזניות מצוידות בארבעה מיקרופונים מובנים בקוטר 6 מ"מ, לצד ברמקולים איכותיים בקוטר 6 מ"מ, המאפשרים בין היתר לנהל שיחות באיכות גבוהה. הדבר מספק גם אינספור אפשרויות להעשיר את חווית ההאזנה דרך אפליקציית Jabra Sound+, עם באסים עוצמתיים וסאונד עשיר ונקי למוזיקה ושיחות טלפון. כמו כן, הן מציעות בידוד רעשים מקסימלי. בנוסף, ניתן להשתמש כל אחת מהאוזניות בנפרד, וכך להטעין את השנייה בעת שהראשונה בשימוש. 

אורך חיי הסוללה: עד שבע שעות האזנה + 28 שעות נוספות המספק נרתיק הטעינה (הנטען בטעינה מהירה). זמן ההמתנה שלהן עומד על 75 ימים. משך הטעינה עומד על 3.5 שעות, כאשר בטעינה המלאה הוא עומד על כשעה אחת.

מחיר: 399 ש"ח (לרכישה באתר היבואן)

אוזניות Jabra Elite 3 (צילום: יח''צ)
אוזניות Jabra Elite 3 (צילום: יח''צ)

אסוס (ASUS) הכריזה על מספר ניידים, הכוללים פתרון OLED בעבור כל המשתמשים. מדובר במחשבים ניידים מדגמי Vivobook Pro (מסכים בגודל 14, 15.6 ו-16 אינץ'), ZenBook (מסך בגודל 14 אינץ') וה-ExpertBook B5 (עם מסך 13.3 אינץ', זמין בתצורה רגילה או 2 ב-1). בחברה מגדירים את מסכי ה-OLED כדבר הגדול הבא, כאשר הוסיפו אפשרות כזו לכלל המחשבים, עבור מי שרוצים לקבל תצוגה באיכות גבוהה. הלפטופים החדשים מצטרפים ל-ProArt Studiobook, ומספקים פתרונות OLED ברזולוצייה של החל מ-Full HD ועד 4K בדגמים המתקדמים יותר.

צמד הניידים הראשון - Vivobook Pro 14X/16X OLED - נועד לתת מענה ליוצרי תוכן. הוא המגיע עם מסך OLED 4K בגודל 16 אינץ’, בדומה לדגמי ה-ProArt, או מסך 14 אינץ’ ברזולוציית 2.8K, כאשר גם במקרה שלהם החברה שילבה את חוגת ה-ASUS Dial, אך בתצורת מגע ולא כחוגה פיזית. צמד ניידי ה-Vivobook הבאים של ASUS הם ה-Vivobook Pro 14 מדגמי K3400 ו-M3401. הצמד הזה זמין עם מסך OLED בגודל 14 אינץ’ ורזולוציית 2.8K, וה-Vivobook Pro 15 מדגמי K3500 ו-M3500, שמגיע עם מסך OLED בגודל 15.6 אינץ’ ורזולוציית FHD.

בדומה לשאר הניידים החדשים של ASUS, הדגמים החדשים יהיו זמינים עם מעבדי אינטל או AMD ברמה של עד Core i7-11370H ו-Ryzen 9 5900HX, בהתאמה, כאשר בצד הגרפי אפשר יהיה למצוא כרטיס מסך ברמה של עד GeForce RTX 3050 יחד עם עד 16GB זיכרון ואחסון SSD של עד 1TB.

Vivobook Pro 14 OLED (צילום: יח''צ אסוס)
Vivobook Pro 14 OLED (צילום: יח''צ אסוס)

סדרת מחשבי ה-Zenbook כוללת את Zenbook 14X OLED ואת נייד ה-2 ב-1 Zenbook 14 Flip OLED המגיעים כגרסאות דומות יחסית. השניים מצוידים במסכי 14 אינץ’ ביחס 16:10, ומגיעים ברזולוציית 4K עם אפשרות לשילוב מסך ה-ScreenPad המשני של ASUS בדגם ה-14X. בדומה לדגמים האחרים, הם יהיו זמינים בגרסת אינטל או AMD, עם מעבד ברמה של עד Core i7-1165G7 יחד עם אפשרות לכרטיס מסך GeForce MX450 או מעבד Ryzen 9 5900HX מובנה יחד עם עד 16GB זיכרון וכונן SSD בנפח 1TB.

מחשב נייד של אסוס - Zenbook 14 Flip OLED (צילום: יח''צ אסוס)
מחשב נייד של אסוס - Zenbook 14 Flip OLED (צילום: יח''צ אסוס)

בנוסף, אסוס הכריזו גם על צמד הניידים - ExpertBook B5 OLED ו-ExpertBook B5 Flip OLED המגיעים בתצורה רגילה (או 2 ב-1 במקרה של ה-Flip) - המיועדים ללקוחות העסקיים. צמד הניידים מצוידים בין היתר במסכי OLED בגודל 13.3 אינץ’ ברזולוציית FHD.

בניגוד לדגמים האחרים שהוכרזו, הגרסאות הללו זמינות רק עם מעבדי אינטל, ברמה של עד Core i7-1165G7, יחד עם עד 48GB זיכרון ואחסון SSD NVMe כפול. הם מיועדים כפתרונות למשתמשים עסקיים בדרכים, עם משקל נמוך של החל מ-1.2 ק”ג.

ExpertBook B5 OLED (צילום: יח''צ אסוס)
ExpertBook B5 OLED (צילום: יח''צ אסוס)