סיכום השבוע השמיני של "חתונמי": את הפרק של השבוע בחתונה ממבט ראשון של קשת 12, שמסכם את השבוע השמיני מאז שהתוכנית עלתה שוב על המסכים שלנו, היטיבה לסכם אמה של שני שאמרה לה ש"תהיי נחמדה, גברים הם חמורים". מכאן אין מה להוסיף יותר, יתר הפירוט לפניכם.

האמירה המיותרת

איתמר וקארין בנוהל בדרך ל-רק-קארין-יודעת-לאן. דקה לאחר שהוא אומר לה שביום ה-43 הוא רוצה שהם ייסעו לחופשה משותפת לנקות את הראש, היא מוסיפה "אם נבחר להמשיך". ואז התת מודע שלו נלחץ שאולי היא לא תרצה אותו ומיד פוקד עליו להוריד אותה. איתמר מציית ואומר לה שזה השלב בו הוא בדרך כלל חותך ממערכות יחסים. קארין נפלו פניה, נראה שנעלבה, אך כרגע הם מנסים לשדר עסקים כרגיל.

איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

הטעויות הבולטות

שני מאוד נעלבה ממה שדני אמר אצל דני - שלא היה לו ניצוץ. מאותו הרגע היא לקחה 100 צעדים אחורה. ולא רק שבלילה הראשון שלהם יחד היא נכנסה לחדר השני בלי להודיע והמשיכה עם הקו הזה, אלא גם למחרת כשהתעורר - הוא גילה שנעלמה. דני התקשר אליה לתומו לשאול אם הכל בסדר והיא "ירתה" עליו  את חוסר שביעות הרצון שלה מהאמירה הזו, כשהוא בינתיים מנגב את הקורים מהעיניים. כאילו רבאק, הבנאדם עוד לא התעורר, קצת רחמים. אז נכון שהאמירה שלו היתה מיותרת, אבל שני לא התנהלה מול זה נכון. לזה קוראים אסקלציה.

המהלך המביך

איתמר חמוד, אתה הכוכב השבועי שלנו בגזרת הטעויות והאמירות מביכות. חוסר הבטחון שלך זועק לשמיים, כשדקה אחרי שהחמאת לקארין על ההפקה שהרימה עבורך - היית חייב גם להוריד. מה יהיה? למה היה לך כזה דחוף לשאול את קארין מה היא שונאת בך? בא לך לריב? וואלה, נראה שכן.

המהלך המנצח

קארין כפרה עלייך, סוף סוף אזרת אומץ והעזת להגיד לאיתמר שהוא מקטין אותך מול אנשים אחרים ויורד עלייך ושזה ממש לא נעים לך. היה לך קשה, ראינו, אבל שיחקת אותה ואמרת. גאות בך!

לעומרי יש יום הולדת, מזל טוב! ולא סתם, אלא יום הולדת ראשונה אחרי 12 שנה שלא חגג בארץ. למעיין המתוקה היה חשוב להרים ולחגוג לו בדרך הכי כייפית בשבילו שאפשר. החל מהרגע שקם ועד לטיול הג'יפים - שקלירלי היא לא בקטע אבל עומרי מאוד, היא הכי רצתה שיהיה לו יום כיף. 

הדס ושי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
הדס ושי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

בוקר טוב להדס, חזרת לעולם. הם מדברים על הספה, היא מרוב שמפחדת ממגע - יושבת על המשענת וחס וחלילה לא ליד שי. כשהוא מבטא את הקושי שלו היא קצת נרגעת, עוברת לשבת כמו בנאדם ולא כמו חתולה עזובה על הספה ליד, ואומרת לו שיביא יד. נייס וואן. הדס מסתבר מטפלת בנשמה, מקשיבה לשי הבוכה, מלטפת לו את היד ואומרת בקול רך ונעים מילים מרגיעות.

הסיכויים של הזוגות

שני ודני - וואו, לא נראה טוב! כל אחד מביניהם מתבצר בעמדתו. היא כועסת ובאותה נשימה אומרת שבוא נקליל. הוא מכיוונו לחוץ בטירוף מכל הסיטואציה. והם יחד כל הזמן מתעסקים רק באמירתו האומללה על הניצוץ שלא היה והולכים ומתחפרים באיזשהו בור שכרגע, לא נראה שאפשרי לצאת ממנו. אבל ניסים ותעלולי עריכה יכולים לשנות את התמונה. לא מאוד אופטימיות, אבל ממתינות לנס לכבוד שנה החדשה.

איתמר וקארין - יוסטון, יש בעיה ואמרנו זאת כל הזמן. נכון שעל הנייר מדובר בשידוך משמיים, אבל בפועל אין אינטימיות רגשית בכלל. קארין עסוקה בלצאת מגדרה ולהפיק פרויקטים גרנדיוזיים כדי לשמח את איתמר שלנו. אבל, כפי שיעל אמרה לה בחוכמתה הרבה, אהבה בנויה מרגעים קטנים ופשוטים. שימי טרנינג, תורידי איפור ותראי איתו טלוויזיה. האם קארין תצליח לעשות זאת ולהיות פעם אחת בחייה נינוחה, רגועה וטבעית? אם כן - יהיה סיכוי. ואם לא, אז זה לא יקרה.

הדס ושי - נלחצה מאיך שהיא מתנהגת מולו, והבינה שבסיטואציה הזו יוצאת ממנה מפלצת שהיא לא מכירה. מזילה קצת דמעות אצל דני ושי מתנדב לחבק. אבל, תחושה שלנו שהם לא יישארו ביחד. על אף הדמעות משני הצדדים - אין פה ריח של אינטימיות באוויר.

עומרי ומעיין - נמסנו מאיזה זוג מתוק שאתם. כיף לראות איך הם מתקרבים לאט לאט, חמודים ומצחיקים שכמותם. אז אנחנו דווקא חושבות שיש פה מצב למשהו אמיתי.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"