משתמש טוויטר בשם ג'ימי נו, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות אחרי שחשף את המכנה המשותף המפתיע שמצא עם הבחורה שאיתה יצא לדייט. הפוסט המדובר, שזכה למאות אלפי לייקים, ג'ימי סיפר שהוא התכתב ברשת במשך מספר ימים עם בחורה שהכיר דרך אפליקציית הטינדר, מבלי לדעת שאימץ דרכה את חיית המחמד האהובה שלו. 

בשיחה ששיתף ג'ימי השניים גילו את הסיטואציה ההזויה רק אחרי שהוא סיפר לה שלכלב שלו, מסוג לברדור, קראו אוניקס. בתגובה הבחורה ענתה: "גם ללברדור שלי קראו אוניקס, מוזר". רק כשנשאלה מדוע היא שלחה את הכלב שלה לאימוץ הקצוות התחילו להתחבר: "לצערי הוא הוצע לאימוץ בשנת 2018 כשהייתי בת 17. אני לא חושבת שאי פעם הייתי כל כך עצובה, הוא היה הכי טוב בעולם", כתבה הצעירה והוסיפה: "אם זו הייתה הבחירה שלי בחיים לא הייתי נותנת לו ללכת". 

האסימון נפל לשניים כשג'ימי כתב: "היה לי את אוניקס בערך כזאת כמות זמן", מה שגרם לשניים להפתעה גמורה. משתמשי הטוויטר ההמומים קראו לג'ימי לקחת איתו לדייט את אוניקס, וחלקם אפילו הגזימו והפצירו בשניים להתחתן. אחרי הגילוי המטורף, ג'ימי פרסם תגובה על הפוסט ושיתף את הגולשים הסקרנים כי הוא והבחורה שהכיר בטינדר נפגשו ביום שישי האחרון – וכמובן שאוניקס הגיע גם כן לדייט. 

"הרבה דמעות, כמה זיכרונות נהדרים וכלב אחד שמח מאוד", כתב ג'ימי וצירף תמונות מהמפגש מהמרגש של אוניקס עם בעליו הקודמים. בהמשך הוא הוסיף: "לצערי אוניקס לא זכר אותה בהתחלה, אבל אפשר היה לראות שיש שם משהו. עכשיו נתחיל להתראות באופן קבוע".