רבות מאיתנו מנצלות את יום כיפור לחשבון נפש על השנה שעברה עלינו. בחסות רכבת ההרים שארגנה לנו הקורונה, נראה שכולנו נמצא את עצמנו במסע פנימה אל תוך נבכי נפשנו. יש מי שתעשה את זה תוך כדי בינג' בנטפליקס ואחרות יגיעו לתפילה בבית הכנסת. בשני המקרים נבטיח הבטחות, נכין רשימות ונקווה שבגדול נהיה גרסה טובה יותר של עצמנו.

חולצת זארה 199 שקלים  (צילום: יחצ חול)
חולצת זארה 199 שקלים (צילום: יחצ חול)


אלה מכן שיעבירו את החג במפגשים חברתיים עם השכנים או בתפילות בבתי הכנסת השכונתיים, יגלו שזאת הזדמנות פז להופעה חגיגית, לבנה ונוטפת שיק. לא באמת צריך לספר לכן שהצבע הלבן מסמל אופטימיות, טוהר, ניקיון והתחלה חדשה. בעולם האופנה הוא נחשב לצבע על־זמני, כזה שחף מטרנדיות, משרד קלאסיות, אלגנטיות ומראה נקי ומואר. זאת הסיבה שהגוון הבהיר הזה הופך לכוכב הבלתי מעורער של היום הקדוש בשנה.

בקולקציות רבות מוצעים שלל פריטים במניפת הצבעים הלבנה, שתתפלאי לגלות - כוללת יותר מגוון אחד. גוון לבן־אפור או לבן־תכלת יספק מראה אלגנטי. לבן־שמנת או לבן־ורוד יעניקו לגוון החגיגי לוק "חם" יותר. בכל מקרה, מדובר בתוספת שתעניק לבגד שאותו נבחר את האופי המיוחד והאמירה הייחודית. כך בעצם נוכל ליצור עניין בהופעה שכוללת את הצבע הלבן החגיגי.

מירית רודריג חורף 21. חולצה 529 שח. מכנסיים 519 שח (צילום: שלו אריאל)
מירית רודריג חורף 21. חולצה 529 שח. מכנסיים 519 שח (צילום: שלו אריאל)


אם תרצי ליהנות מטוטאל לוק לבן תוכלי לעשות זאת עם שלל אקססוריז ונעליים בגוני לבן תואמים. לעומת זאת, אם תרצי לשבור את המראה הלבן עם צבעוניות מרומזת, כדאי שתלכי על שלל פריטים צבעוניים שיסייעו לך במשימה. 

שמלה של קאסטרו 349 ש''ח (צילום: שרבן לופו)
שמלה של קאסטרו 349 ש''ח (צילום: שרבן לופו)