טלה 21.3־20.4

התקשורת במערכות היחסים משתפרת ומתאזנת. דברים נאמרים ויוצאים החוצה כחלק מתהליך ניקוי ושחרור של פצעים ישנים. זה לא תמיד פשוט אבל התהליך הכרחי וחשוב. בעבודה אתם בתנופת עשייה ויש לזה תוצאות והישגים בשטח. עם זאת, יש לכם נטייה להתפזר מבחינה אנרגטית וזה עלול ליצור עייפות והתשה פיזית. מקדו את העשייה.

מומלץ לאזן את הגוף באמצעות תזונה ופעילות גופנית מתאימות. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

שור 21.4־20.5

מתרחשות התייצבות והתחזקות משמעותיות שיכולות לעזור לתהליך השינוי מהישן לחדש. השקפת עולמכם משתנה מהיסוד וזה מחזק אתכם ומחבר אתכם לעשייה ולאהבה עצמית. אתם יוזמתיים ופעילים, אך אל תתישו את עצמכם בעניינים לא חשובים.

תפנית תתרחש במערכות היחסים ותצטרכו להיות זהירים כדי לא לפגוע או להיפגע. ימים רגישים במיוחד השבוע: שישי עד ראשון. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

תאומים 21.5־20.6

אתם נדרשים לפעול וליזום בבית כדי ליצור סדר מחודש, אך אתם חשים עייפות, אוזלת יד ונטייה לבזבז אנרגיה על המקומות הלא נכונים. שימו לב לכך כדי לא להיפגע מבחינה בריאותית.

יכולת הביטוי שלכם מתחזקת ויש לכם אפשרות להביע את עצמכם בצורה יצירתית. אתם מעורבים רגשית בעבודה וייתכנו יחסים אינטימיים בסביבת העבודה לפנויים ביניכם, או העמקת קשרים עבור מי שמצוי בזוגיות.

סרטן 21.6־22.7

אתם פעילים ויוזמתיים בסביבתכם, ונוכחותכם מורגשת. עלולה להיות לכם נטייה לשרת ולתת מעבר לרצוי וזה יכול לגרום לתחושת עייפות ותשישות פיזית. למדו למקד את האנרגיה ולא לבזבז אותה על מה שלא חשוב.

עבודה על הגוף ותזונה מאוזנת חשובים כרגע מכיוון שאתם רגישים. התקשורת בבית ובקרב המשפחה משתפרת, אתם מציפים כאבים שהצטברו. ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

אריה 23.7־22.8

התקשורת עם הסביבה הקרובה מתאזנת, אתם בתהליך הצפת פצעים וכאבים מול אנשים בסביבתכם. תקשורת בריאה ומאוזנת מרפאת אתכם. בבית היחסים מסתבכים ונעשים טעונים, האווירה לא פשוטה ונדרש חשבון נפש עמוק ונוקב לגבי ההמשך. פחדים וענייני אגו ושליטה לא מאפשרים התקדמות וקבלת החלטות. שישי עד ראשון יהיו ימים טעונים ורגישים במיוחד.

ענייני כספים ועבודה מתאזנים ומתייצבים. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

בתולה 23.8־22.9

אתם מתחזקים, פעילים ויוזמתיים אך יש לכם נטייה לאבד אנרגיות ולחוש עייפות ותשישות. זה הזמן למקד אנרגיות. אומנויות לחימה, יוגה ותזונה מאוזנת יעזרו לכם לשמור על איזון.

אתם רגישים ואינטואיטיביים לסביבה הקרובה. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מאזניים 23.9־23.10

מרקורי במזלכם ואתם מגיעים לתובנות ומתגבשים בצורת החשיבה. הביטחון בידע שלכם מתחזק ומתייצב, אתם לומדים לתקשר מתוך רגישות והבנה של הצד השני. בתחום הכלכלי נדרשת תשומת לב וערנות לאנשים שאיתם אתם מנהלים עסקים. בדקו זאת היטב לפני שאתם נותנים אמון ומבצעים שיתופי פעולה כלכליים, גם אם מדובר באנשים קרובים. שישי עד ראשון יהיו רגישים במיוחד בעניין זה.

ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

עקרב 24.10־21.11

היחסים הקרובים יהיו טעונים וזה ישפיע על האווירה בבית ובקרב המשפחה. שחררו את האגו והשליטה כי עניינים יכולים להסתבך רגשית ולהפוך לאינטנסיביים.

ייתכנו חיבורים גורליים מורכבים או פרידות לא פשוטות. היו קשובים לאמת שלכם. בימים שישי עד ראשון הירח במזלכם יקצין את האינטנסיביות הרגשית. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

קשת 22.11־21.12

הקריירה מעסיקה אתכם במיוחד והרבה אנרגיה מתבזבזת על עשייה לא מדויקת. מקדו את האנרגיה כדי לא להתעייף סתם. אתם הופכים שקולים יותר באופן שבו אתם מתקשרים מבחינה חברתית, וזה לא מאפיין אתכם. הנטייה הבסיסית שלכם היא להיות ישירים וכנים אבל אתם לומדים עתה להיות מאופקים.

הירח במזלכם בימים ראשון עד שלישי יעניק אופטימיות ושמחה ויחבר אתכם לעצמכם.

גדי 22.12־20.1

אתם נוטים להיות תכליתיים, מעשיים, יעילים ופרקטיים מהרגיל, אך עליכם להבין שאין לכם שליטה על מהלך העניינים בכל רגע נתון. חשוב לדאוג לגוף שלכם באמצעות תזונה בריאה ופעילות גופנית מאוזנת. בשלישי עד חמישי הירח במזלכם יגרום לכם לחוש רצינות ואחריות גדולות מהרגיל ואף לגבש תוכניות לעתיד. השתדלו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי ולנצל את הימים האלה למנוחה.

ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון.

דלי 21.1־18.2

אתם מציפים כאבים כחלק משינוי בהשקפה ובחשיבה. זה מעניק לכם יציבות וביטחון בכל הנוגע לאופן שבו אתם רואים את הדברים. בקריירה אתם נכנסים לשבועות אינטנסיביים מהרגיל, יכול להיות שיתהוו יחסים טעונים רגשית שיגרמו לשינוי אצלכם.

בימים שישי עד ראשון תהיה רגישות יתר. נסו לשחרר את השליטה ואת האגו והקשיבו לאינטואיציות. חשבון נפש חשוב כדי לבצע שינויים הכרחיים. ימים טובים השבוע: ראשון עד שלישי.

דגים 19.2־20.3

מערכות היחסים מנווטות כרגע את חייכם ומייצבות אתכם למרות אי־הוודאות. שמרו על מיקוד ואל תתנו לצד השני להחליש אתכם או לנהל אתכם - יש לכם נטייה לאפשר זאת יותר מדי. שמרו על איזון ביניכם ושימו לב שאתם לא מוותרים על עצמכם בתוך הקשר. יש לכם אפשרות לבנות יחסים בריאים ויציבים לאורך זמן, אם רק תדעו לשמור על הגבולות.

ימים טובים השבוע: שישי עד ראשון,  שלישי עד חמישי.