לפני כשנה משתמש טיקטוק בשם ברנט אנדרווד עבר להתגורר בכפר נידח במערב ארה"ב, בה ישנם מכרים רבים מהמאה ה-19. התושבים שנטשו את הכפר לפני שנים השאירו אחריהם אוצרות רבים, אותם אנדרווד חושף בסרטונים הוויראלים שלו, שצוברים מיליוני צפיות כל אחד. קטעי עיתון, בגדים מרופטים, חומרי נפץ ואפילו יהלומים, הם רק חלק מהממצאים המדהימים שנחשפים מתחת לאדמה בכל יום. צפו באחד מהמסעות של אנדרווד במכרה מתחת לאדמה:

עבר להתגורר בעיירה נטושה - ומצא אוצרות מטורפים (צילום: טיקטוק)

אחרי החורף הקשה שפקד את ארה"ב בשנה האחרונה, השמש יצאה החוצה ויחד איתה גם אנדרווד, שהחליט לחקור את המקום החדש בו עבר להתגורר. מפעם לפעם משתמש הטיקטוק מצא עוד ועוד תגליות עוצרות נשימה שהשאירו אחריהם התושבים, שעזבו את העיירה ככל הנראה בשנת 1886, לפי התאריכים שהתגלו על קטעי העיתון הישנים. 

@brentwunderwood

A tour of my ghost town. Which building is your favorite? ##abandoned ##fyp ##abandonedplaces ##ghosttown

♬ The Good the Bad and the Ugly - Mr. Blue

אנדרווד יורד מדי כמה ימים אל המכרה בעזרת חבלי סנפלינג, הולך במעברים הצרים ומפלס את דרכו בין ההריסות ומוצא בכל פעם משהו חדש. בסרטוני הטיקטוק שלו אפשר לראות בתי מלון ישנים שנהרסו עם השנים, ככל הנראה בשריפה, שרידי חיות שנכחדו, שאריות דינמיט, חפצי נוי או אבני כסף ויהלומים שהשאירו אחריהם תושבי העבר. 

גולשי האפליקציה ללא ספק נהנים מהסרטונים והתיעוד יוצא הדופן של אנדרווד, שכן הסרטונים שלו נעים בין מיליון ל-12 מיליון צפיות בכל סרטון! "הבחור פה משחק מיינקראפט בגרסת המציאות", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "עדיין לא הצלחתי להבין אם הוא חי את החלום שלי, או את הסיוט שלי". אם אתם שואלים אותנו, זו לגמרי התגשמות חלום.