אפל הכריזה הערב (שלישי) על מועד הכרזת דגמי האייפון החדשים. על פי הפרסום של החברה, האירוע צפוי להתקיים ב-14 בספטמבר, בשעה שמונה בערב (שעון ישראל), באולם על שם סטיב ג'ובס, בקמפוס החברה בקליפורניה. בדומה לאירועי ההכרזה הקודמים של החברה, גם האירוע הזה צפוי להיערך במתכונת וירטואלית.

המשמעות היא, שההזמנה המוקדמת של המכשירים תחל ככל הנראה ביום שישי ה-17 לחודש, ושהם יגיעו לחנויות שבוע לאחר מכן - ב-24 לחודש.

כמיטב המסורת, מידע רב דלף בחודשים האחרונים על סדרת האייפונים החדשים, שיוכרזו לצד מוצרים נוספים. מהדיווחים השונים עולה בין היתר כי אפל בודקת מספר צבעים וגימורים חדשים למכשירים, אך לא צפויים שינויים משמעותיים בעיצוב החיצוני. השינוי המהותי היחיד הצפוי הוא ככל הנראה הקטנה של המגרעת, שנמצאת בראש המכשירים מאז האייפון X שיצא ב-2017. 

בנוסף, עפ"י הדיווחים האחרונים, נראה שכדאי להנמיך ציפיות גם בנושא החידושים במכשיר - שכן לדברי גורמים המצוטטים בבלומברג, השדרוגים הצפויים במכשירים יהיו מינוריים למדי, בהם המעבד, המצלמה והמסך. מדובר בין היתר, במסך התומך בקצב רענון של 120 הרץ (תכונה שקיימת כיום במכשירי הדגל של יצרניות האנדרואיד השונות), לצד שיפורים למערך הצילום וסוללה גדולה יותר. עוד דווח כי דגמי האייפון 13 (במידה ואכן יקראו להם כך), יהיו כבדים יותר - זאת מפני שיצוידו בסוללות גדולות יותר מבעבר.