מדי יום רבים ברחבי העולם עוצרים בדוכני כרטיסי גירוד ומקווים לזכות בפרס, לפחות אחד כזה שיכסה את המטבע בעזרתו שילמו על ההזדמנות. אישה בשנות ה-60 לחייה, שחיה בנאפולי שבאיטליה, ניסתה את מזלה בכרטיס גירוד ונדהמה לגלות שזכתה בסכום של 500 אלף יורו (כ-1.8 מיליון שקלים). לרוע מזלה, המוכר בדוכן קינא בלקוחה והחליט לעשות מעשה קיצוני.

גאטאנו סקוטלרו בן ה-57, בעל חנות הטבק בה האישה זכתה בפרס הגדול, הסיח את דעתה לרגעים ספורים ונמלט מיד מהמקום עם הכרטיס הזוכה בידו. על פי הדיווח באתר החדשות Daily Mirror, המוכר טען כי אשתו היא בעלת החנות ואמר ללקוחה כי הוא יוצא לבדוק מולה את הכרטיס המנצח, אך מעולם לא חזר. בעקבות האירוע, שהתרחש ביום שישי האחרון, המשטרה המקומית החלה במצוד אחר הגנב הנמלט בתקווה להחזיר ללקוחה את הכסף שמגיע לה. 

ביום שני האחרון, כיומיים אחרי שדווח על האירוע החריג, המשטרה בנאפולי עצרה חשוד בנמל התעופה פיומיצ'ינו שברומא, שניסה לברוח מהמדינה על טיסה לפוארטוונטורה שבאיים הקנריים בספרד. על פי סוכנות הידיעות האיטלקית Ansa, כשהמשטרה תפסה את החשוד כרטיס הגירוד לא היה עליו, אך בכל זאת הוא נעצר ומוחזק בימים אלו בעיר לטינה, שנמצאת כשעתיים מנאפולי. 

בחקירה המוכר התעקש כי הכרטיס הזוכה אכן שייך לו ואף סיפר כי פתח חשבון בנק חדש כדי להפקיד לתוכו את כספי הפרס. עם זאת, כיוון שהכרטיס נחסם על ידי הרשויות לאחר הדיווח, איש לא יוכל לפדות את הכסף עד תום החקירה. בנוסף לכך, החשוד מכחיש לגמרי את האירוע ואף טוען כי הוא מעוניין לתבוע את המתלוננת על הוצאת דיבה. כמו כן, חנות הטבק נסגרה וכדי שתפתח שוב אשתו של החשוד תצטרך להוכיח שאין לה קשר לאירוע.