מריבות רבות בין הורים לילדיהם, במיוחד בגיל ההתבגרות, גורמים לילדים לעשות ולהגיד דברים קיצוניים כמו "אתם לא ההורים שלי", אלא שהפעם התברר שהם באמת לא ההורים שלה. נערה בת 19 מספרד, שרבה עם ההורים שלה, החליטה לעשות בדיקת DNA כאקט מתריס בפניה הוריה, אך לא האמינה שתחשוף אמת כואבת. הבדיקה הראתה כי הוריה של הצעירה הם אינם הוריה הביולוגים וכי היא הוחלפה בבית החולים מיד אחרי הלידה. 

הטעות הגורלית התגלתה בשנת 2017 והחלה להיחקר לעומק, אלא שמשרד הבריאות במדינה טען כי מדובר ב"טעות אנוש חד פעמית" ולא הצליח לגלות עוד פרטים. בעקבות המקרה, הצעירה החליטה לתבוע את בית החולים ודורשת פיצויים על סך שלושה מיליון יורו (כ-11 מיליון שקלים), בגין רשלנות רפואית חמורה. עם זאת, מחלקת היולדות בבית החולים בו נולדה מוכן להציע פיצוי מרבי על סך 215 אלף יורו (כ-800 אלף שקלים).

הצעירה נולדה בשנת 2002 בבית החולים סן מילאן דה לוגרונו, חמש שעות אחרי תינוקת נוספת שהיא בתה האמיתית של זוג הוריה. "במקרה של הלקוחה שלי היא נולדה מאוחר יותר אך נמסרה לאם שילדה את התינוקת הראשונה. מדובר ברשלנות רפואית גסה שמדברת בשם עצמה", טען עורך הדין המייצג את הנערה. כמו כן, על פי הדיווח באתר החדשות Daily Mirror, הנערה חיה במשפחת קשת יום וגדלה לדבריה על ידי סבתה, שהתברר שאינה הביולוגית. הילדות הקשה שחוותה, שהייתה יכולה להימנע ממנה אצל משפחתה הביולוגית, היא שהובילה אותה להגיש תביעה.