"הסוכנות", החל מ־19.9, הוט HBO, הוט VOD
“הסוכנות" היא סדרה מצוינת. יש בה ריגול, יש אהבה, מסתדרים שם בלי פרצופים קשוחים מדי ובלי מכות, והיא בצרפתית. גיבורי הסדרה הם סוכנים מיוחדים בסוכנות הביון המרכזית של צרפת, האחראים לאימון סוכנים שיושתלו בארצות אויב לשנים ארוכות ותפקידם לאתר ולהתקרב למקורות מודיעין שיועילו לארגון האם שלהם.

הגיבור המרכזי הוא גיום, סוכן החוזר לפריז אחרי שש שנים כסוכן סמוי בדמשק, מתקשה להסתגל לחייו הישנים ולהתחבר לבתו. בפריז הוא מגלה את אהובתו מדמשק, ואשר כמובן לא ידעה מי הוא באמת ומהי שליחותו בבירה הסורית, ומחדש איתה את הרומן תחת זהותו הבדויה בדמשק. הסדרה עוקבת אחר חייו הכפולים של גיום גם בארצו שלו, כאיש ביון, כמאהב בזהות בדויה, וכאדם המנסה למצוא עצמו בחייו הישנים. לא סדרה שמחממת את הלב לצופה החושק בחיי שפיון ועוד לא חשב עליהם עד הסוף. לשאר האדם מומלצת ביותר.

# לראות או לוותר: לראות. בהחלט. הרבה דיבורים, בלי הרבה אקשן. ראו הוזהרתם.

תושב חוץ  (צילום: באדיבות הוט)
תושב חוץ (צילום: באדיבות הוט)

"תושב חוץ", החל מ־19.9, הוט HBO, הוט VOD
חייזר נשלח לחסל את תושבי כדור הארץ, מתרסק עם החללית בשל תקלה, ועד שיגיע החילוץ נאלץ להתחזות לרופא בעיירה קטנה. ויש לו בעיה נוספת - ילד בן 9 שרואה אותו בצורתו החייזרית האמיתית. 
צחוק יפה לבריאות. חייזר שנשלח לחסל את המין האנושי, מסיבות שלא ברורות בינתיים, סופג ברק בחלליתו תוך כדי מעופה ומתרסק על פני כדור הארץ סמוך לעיירה קטנה. כדי לא לבלוט בסביבה הוא הורג רופא שגר בסמוך ולובש את זהותו הפיזית. בינתיים, בלי קשר, נרצח רופא העיירה, והתושבים הזקוקים לרופא מגייסים לתפקיד את החייזר בתחפושת.

למרות התנהגותו המוזרה של הרופא החדש הכל אינם מבחינים בשונותו, מלבד ילד אחד בן 9, שמסיבות גנטיות יכול להבחין בחייזר כפי שהוא. סדרה בלי יומרות, בלי מכונות חלל משוכללות, שמגיעה למסך מתוך כוונה אחת ברורה: להצחיק. והיא עושה את המלאכה היטב.

# לראות או לוותר: לראות בתענוג.