כבר שמענו על מכירות פומביות הזויות, כמו הטישו של שחקן הכדורגל מסי או הרובה שהרג את הרוצח הסדרתי "בילי הנער", אך זה הצליח להפתיע גם אותנו. חברת המכירות Kruse GWS שיושבת בלו אנג'לס, הציעה למכירה צנצנת קטנה ובתוכה גוש שיער שהגיע מראשו של זמר העל אלביס פרסלי. צפו בדיווח של רשת התקשורת CBS: 

צנצנת השיער הקטנטנה הצליחה להימכר תמורת 72,500 אלף דולר (כ-230 אלף שקלים) למעריץ של אלביס, שהעדיף להישאר בעילום שם. החברה העמידה למכירה גם את הסרבל האייקוני שלבש פרסלי בסיבוב ההופעות שלו במדיסון סקוור גארדן בשנת 1972, תמורת לא פחות מ-1,012,500 דולר. ונחזור לעניינו, חברת Kruse GWS טענה כי גוש השיער שבצנצנת נאסף במהלך מספר תספורות שעשה הזמר אצל הומר גילילנד, הספר האישי של פרסלי במשך יותר משני עשורים. 

במשך השנים השיער יקר הערך נשמר אצל גילילנד, שהעביר אותו בשלב מסוים הלאה לתומאס מורגן שהיה חבר טוב של השניים. מלבד השיער היקר, שהוחזק בתוך צנצנת אטומה, המכירה כללה את צמד כרטיסי הטיסה של פרסלי מאותו סיבוב ההופעות ותעודות אותנטיות שלו, עליהן חתום מנהלו האישי של פרסלי שהיווה כסמכות מהימנה ביותר לפריטים שהוצגו למכירה.