מאז פרוץ מגפת הקורונה אובחנו ברחבי העולם כ-223.35 מיליון מקרים מאומתים ו-4.7 מיליון מתו מהנגיף, כך על פי נתוני סוכנות הידיעות רויטרס שפורסמו הבוקר (שישי). עוד דווח כי הנגיף נצפה ביותר מ-210 מדינות וטריטוריות. 

בתוך כך, סוכנות התרופות האיטלקית AIFA מסרה כי איטליה אישרה את השימוש במנה השלישית של חיסון נגד הנגיף לאוכלוסיות בסיכון. לצד זאת, הממשלה קבעה כי צוותי קייטרינג וניקיון בבתי ספר ובתי אבות יכולים לעבוד רק במידה והוכח כי הם מחוסנים לנגיף.

כמו כן, שכיחות נגיף הקורונה בספרד ירדה מתחת ל-150 מקרים לכל 100 אלף איש, סף שמשרד הבריאות מחשיב כ"סיכון גבוה להדבקה", לראשונה מזה כחודשיים. 

ביפן הוארכו הגבלות החירום עד סוף החודש כדי לבלום את התפשטות המגפה ולמנוע עומס בבתי החולים. גם באוסטרליה חלה החמרה כאשר המקרים היומיים הגיעו ל-1,900 לראשונה, בזמן שהתפרצות זן הדלתא ממשיכה לצבור תאוצה בסידני ובמלבורן. 

בנוסף על כך, הוכרז על מבצע חיסונים לכל התלמידים בני 12 ומעלה בלוס אנג'לס, רובע בתי הספר הגדול ביותר בארצות הברית לעשות את הצעד הזה. כמו כן, מנהל אבטחת התחבורה במדינה הכפיל את הקנסות עבור אי עטית מסכה, וכעת גובה הקנס עבור עבירה שנייה עומד על שלושת אלפים דולר. 

בקניה, התפוקה הכלכלית התכווצה בשנה שעברה לראשונה מזה קרוב לשלושה עשורים, זאת בהשפעת המגפה.