מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

21.3־20.4 התקשורת ביחסים עולה שלב ויוצרת שינוי תפיסה אצלכם. מרס בבית הזוגיות שלכם מייצר תנועה ויוזמות שקשורות ליחסים. שימו לב שאתם לא מבזבזים אנרגיה מיותרת ולא עושים דברים רק כדי למצוא חן.
הירח במזלכם בימים שלישי עד חמישי יעניק אנרגיה והתלהבות אך ייתכן שיצופו כעסים שעלולים ליצור מתח בזוגיות. הירח המלא בדגים יגרום לרגישות יתר, נסו להיות במנוחה ולתת לעניינים להירגע. ימים טובים השבוע: שישי–שבת.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

21.4־20.5 מתיחות לא אופיינית במערכות היחסים: חשבון נפש, פרידות ונטישות. מומלץ לנסות לשחרר שליטה, בעיקר במערכות יחסים ארוכות טווח שזקוקות לחישוב מסלול מחדש. דברים נסגרים על מנת שדברים חדשים ייכנסו.
אתם יצירתיים ופעילים בעבודה אך שימו לב עם מי אתם משתפים פעולה. הירח המלא בדגים השבוע יגרום לכם להיות רגישים כלפי חברים. ימים טובים השבוע: ראשון־שני.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

21.5־20.6 בתחום הרומנטי אתם יוזמתיים, מלאי קסם, דומיננטיים ומושכים. יחסים בעבודה עלולים להיקלע לתסבוכת, למצבים טעונים ואפילו לפיצוצים לא צפויים. השתדלו לשחרר שליטה ולהיות סבלניים בשבועות הקרובים.
הירח המלא בדגים ישפיע על הקריירה וייתכן שיגרום לרגישות ולעייפות יתר, מומלץ לשמור על האנרגיה שלכם. ניכרת רגישות גם בכל הנוגע לבריאות. מומלץ לנוח ולהירגע ולא לשקוע בעבודה אינטנסיבית או מאומצת מדי. ימים טובים השבוע: שלישי־רביעי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

21.6־22.7 מהלכים חיוביים בבית ובקרב המשפחה והעמקת התקשורת מחזקים את האווירה בבית, רק שימו לב שלא תיחלשו מבחינה פיזית בגלל אירועים הקשורים למשפחה. יחסים רומנטיים עלולים להפוך לאינטנסיביים ולא פשוטים. השתדלו לא להיאחז באף אדם כי השליטה תקשה על המצב ותרחיק את הצד השני.
הירח המלא בדגים בערב החג יעשה אתכם חולמניים וקצת עייפים ורגישים. כדאי לנוח, לצאת לטבע, לשמוע מוזיקה ולהירגע. ימים טובים השבוע: ראשון־שני.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

23.7־22.8 מערכות היחסים בבית ובקרב המשפחה טעונות ואינטנסיביות ויש אף אפשרות לפרידות וניתוקים. עליכם להרפות ולצמצם את שליטתכם מכיוון שהיא מקשה על המצב ולא תורמת לפתרונו. חשבון הנפש בשיאו והרגישות גוברת, מה שיוצר מתחים וקשיים.
גם הקריירה מושפעת מהמתח בבית. תידרשו לתעצומות נפש ואומץ כדי שלא תפחדו מהדרכים החדשות. הירח המלא בערב החג ישפיע עליכם רגשית. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

23.8־22.9 השמש במזלכם בזווית לנפטון גורמת לעייפות ופיזור אנרגטי. דאגו לתזונה נכונה ולפעילות גופנית. תוכלו לקבל כעת הזדמנויות להתפתחות מקצועית ומומלץ להקשיב לאינטואיציות שלכם ולא להיתקע בישן. רצוי שתבינו כי השינוי חייב לקרות והוא יקדם אתכם - אל תפחדו לשנות וקחו את האופציות המוצעות לכם.
הירח המלא בדגים בערב החג יגרום לרגישות בזוגיות. שימו לב לא לנהוג כמטפלים של בני הזוג ולשמור על גבולות ביחסים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

23.9־23.10 מרס במזלכם מעניק מרץ, אנרגיה ותנופה לעשייה וליוזמות, אך אל תתישו את עצמכם ונתבו נכון את האנרגיה. זהו זמן טוב לשיתופי פעולה מכל סוג - ברמה האישית והזוגית.
הירח המלא בערב החג עלול לגרום לעומס רגשי בכל הנוגע לעבודה וכן לעייפות ולתשישות. מומלץ לנוח כדי להטעין אנרגיות. ימים טובים השבוע: שישי–שבת.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

24.10־21.11 מערכות היחסים אינטנסיביות, זוהי תקופה עמוסה רגשית וייתכנו ניתוקים, פרידות וחשבונות נפש עמוקים. עליכם לעבור תהליך שחרור וניקוי מסיבי כדי לקבל את ההחלטות הנכונות ולהגיע לתשובות לגבי המשך הדרך. צפויים שינויים מרחיקי לכת. לפנויים צפויות היכרויות עוצמתיות שיביאו שינויים גדולים.
הירח המלא בערב החג ישפיע עליכם מבחינה רגשית. השתדלו לא להיכנס לדרמות, עדיף להיות עם עצמכם ולנוח. ימים טובים השבוע: ראשון־שני.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

22.11־21.12 קסמכם מושך אליכם אנשים ויש אפשרויות לשיתופי פעולה יצירתיים ומעניינים, אפשרויות חברתיות נפתחות וקשרים מתהווים. מערכות יחסים מהעבר עשויות להתחדש ולסגור או לפתוח מעגלים. אתם עוברים תהליך ניקוי ושחרור של כאבים ישנים מהעבר.
הירח המלא בערב החג ישפיע על האווירה בבית ובקרב המשפחה. אל תישאבו לאנרגיה מורידה ומעציבה, הטעינו את עצמכם באנרגיה שמחה ואופטימית. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

22.12־20.1 אתם בתנופת עשייה בקריירה אך היו ממוקדים, אל תבזבזו אנרגיה לשווא. מומלץ לעבוד בשיתוף פעולה ובהרמוניה עם הסביבה. מערכות יחסים חברתיות מעמיסות עליכם, ועלולים להתרחש ניתוקים כואבים. שחררו, זה חלק מהתהליך.
הירח המלא בערב החג ישפיע על הסובבים אתכם ועל האווירה סביבכם. השתדלו לשמור על גבולות עם הסביבה הקרובה ועל האנרגיה. ימים טובים השבוע: ראשון־שני.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

21.1־18.2 מתחים ביחסים בקריירה עם אנשים בעלי כוח המשפיעים על מעמדכם. מומלץ להשתחרר מאותם אנשים וייתכנו ניתוקים או פרידות. אתם עורכים חשבון נפש עמוק לגבי מערכות יחסים בכלל.
הירח במזלכם בשישי־שבת יגרום לרגישות ולעצבנות כי קשה לכם לשחרר, אף שאתם יודעים שדברים צריכים להשתנות. הירח המלא בערב החג ישפיע על התחום הכלכלי ויגרום לאי־ודאות. הניחו לזה כרגע. ימים טובים השבוע: שלישי עד חמישי.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

19.2־20.3 השבוע הקרוב ידרוש מכם לקחת חופש בשל המתחים וחוסר הוודאות מכל הכיוונים. אתם חשים עצבנות פנימית לא ברורה, שבגינה תזדקקו לחשבון נפש והיא תשפיע על השקפת עולמכם ועל היחסים עם הסביבה.
הירח המלא במזלכם בערב החג יגביר את התחושות הללו ותרצו להתכנס ולברוח מההמון. העניקו לעצמכם את השקט הנדרש. התחברו לרגשות שלכם, אל תלכו נגדם. מומלץ להירגע בעזרת ריקוד, אומנויות לחימה, יוגה, מדיטציות, יציאה לטבע, האזנה למוזיקה וכו'.