היא מעצבת פנים מצליחה, הוא פסיכולוג מבוקש במקצועו, ויחד השניים משתכרים יפה ומנהלים משק בית משגשג. אחרי עשר שנות נישואין ושלושה ילדים משותפים, האישה הדהימה את בעלה לאחרונה כאשר הגישה לו משום מקום הסכם גירושין. לטענתה, הנימוק המרכזי לבקשתה להתגרש נבע מ"חוסר היכולת של הבעל לספק את צרכיה במישור המיני". 

אחרי שהאישה הגישה את הגט, הבעל פנה לעורכת דינו שרין סולן וטען: "אני חווה משבר אישי כלכלי בעבודה ואין לי ראש לדרישות המופרזות של אשתי. היא פשוט לא יודעת שובע. היא לא מסתפקת בחיי מין שגרתיים ודורשת יום יום ואם אפשר אפילו פעמיים ביום". על אף חוסר ההסכמה בין השניים, הבעל ביקש שלום בית והתעקש להמשיך את הזוגיות שהייתה, לדבריו, טובה עד לחודשים האחרונים. 

עוד הבעל טען כי בחודשים האחרונים נרשמה ירידה קשה בהכנסתו הכלכלית, בעיקר בעקבות משבר הקורונה בעקבותיו הוצא לחל"ת, וגם בגלל הירידה הקשה בקליניקה הפרטית שלו. לדבריו, הוא נפגע והתאכזב קשות לגלות שאשתו רוצה להתגרש ממנו רק בגלל קיום יחסי המין, על אף שהיא מודעת למשבר שהוא חווה בפן האישי והמקצועי. אם זה לא הספיק, האישה גם דרשה מבעלה שיעזוב את הבית לצורך "פסק זמן למחשבה". 

האישה טענה מטעם עורך דינה: "אני לא מסתירה את הצורך שלי בקשר אינטימי על בסיס יומי. כל עוד זה נעשה עם בעלי, איפה כאן הבעיה? אם הייתי בוגדת בו בגלל הצורך האישי שלי זה כבר סיפור אחר". כמו כן, בשלב זה עו"ד סולן המליצה לשניים לנסות הליך גישור, במהלכו הבעל יוכל לשהות בביתו כדי לשמור על הקשר עם ילדיו. האישה מתנגדת – מה שגרם לבעל להסיק כי ככל הנראה במסגרת עבודתה האישה פיתחה קשר עם אחד מלקוחותיה שהביא אותה לדרוש דברים חסרי היגיון.