פרופ' צביקה גרנות, אימונולוג מהאוניברסיטה העברית, שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ב-103fm והסביר כי על אף שהוא אינו מתנגד לחיסוני הקורונה והתחסן בעצמו, הוא מתנגד לסנקציות נגד מי שבוחר לא להתחסן. תחילה ציין גרנות כי "אני לא מתנגד לחיסונים, אני התחסנתי בעצמי והקרובים אליי התחסנו. אני חושב שצריך להתחסן". 

עם זאת, פרופ' גרנות אמר: "תרשו לי להזכיר לראש הממשלה נפתלי בנט שכאשר הוא התמנה לתפקיד ראש הממשלה הוא אמר שהוא יהיה ראש הממשלה של כולם. הוא התכוון שהוא ראש הממשלה של היהודים והערבים, של החילונים והדתיים – אבל הוא גם ראש הממשלה של המחוסנים ושל הלא-מחוסנים. לדעתי הוא שכח שזכותו של אדם על גופו, וזכותו להחליט שהוא לא מתחסן".

על הנחיות התו הירוק והמגבלות שמוטלות על מי שאינו מתחסן, טען פרופ' גרנות: "זה לא שאומרים לאנשים להתחסן או לא, וזאת החלטה שלהם ואם הם בוחרים להגן על עצמם יופי ואם לא אז לא. בעצם, שוללים מאנשים שלא התחסנו את הזכויות שלהם, ומפעילים עליהם לחץ כדי לעשות פעולה".

לבסוף, טען פרופ' גרנות כי "גם האנשים שחוסנו יכולים להידבק ולהדביק. יש איזושהי אשליה, שכאשר אדם נכנס לאירוע שפתוח לבעלי תו ירוק בלבד, הוא חושב שהוא מוגן. זה לא נכון. מי שלא מתחסן לוקח את האחריות על עצמו שהוא יכול להידבק בנגיף, אבל גם מי שהתחסן צריך לשמור על עצמו ולא לצאת מנקודת הנחה שהוא מוגן, כי זה פשוט לא נכון. ואם התו הירוק בעצם לא נותן לך את רמת הביטחון המובטחת – אז המהות שלו מוטלת בספק".