אורי שני, מי שהיה ראש לשכתו של ראש הממשלה אריאל שרון בזמן אסון התאומים ב-2001, שוחח היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד, בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לאירוע הכואב, בו נהרגו אלפי בני אדם, כפי שראו אותו בצמרת הפוליטיקה הישראלית: "רה"מ שרון החליט לפזר את ישיבת הקבינט שנערכה באותו זמן, הוא נכנס לחדרו עם שר החוץ ושר הביטחון, הכל היה תוהו ובוהו ואף אחד לא ידע מה קורה".

שני סיפר כי ב-11 בספטמבר, 2001, הוא הוזעק החוצה מישיבת הקבינט ואז ראה את השידור של המטוס הראשון שפגע במגדלים. "לא הבנתי כל כך מה אני רואה, הכנסתי פתק לשרון, הוא אמר לי להשיג את ראש עיריית ניו - יורק דאז, ג'וליאני. דיברתי עם העוזר שלו, ואז ראיתי על המסך את המטוס השני. כל הקווים נותקו", הוא אמר.

עבור מערכת הביטחון בישראל, כך טען שני, האירוע היה נורת אזהרה: "היה חשש שמטוסים חטופים בדרך לישראל. אחרי כמה דקות שהיינו בחדר ראש הממשלה, מפקד חיל האוויר הרים טלפון לשרון ואמר לו שאם יזהו מטוס נוסעים שעומד להתרסק על מגדלים בישראל, לא יהיה מספיק זמן כדי לקבל אישור משרון על מנת להוריד אותו". 

עוד הוא פירט כיצד אותה מתקפה הובילה למלחמה רחבת היקף נגד הטרור. "כל העולם התארגן למלחמה נגד הטרור, תחת האמריקנים. פעמים רבות האשימו את ישראל שהטרור הוא בגללנו, אבל פתאום הטרור הפך להיות עולמי, ונהיינו מאוד מבוקשים, היה לנו הכי הרבה ניסיון במלחמה בטרור", סיכם שני.