עימות נוסף בממשלה? הערב (ראשון) שרת הפנים איילת שקד צייצה ברשת הטוויטר תגובת נגד לציוציהן של שרת התחבורה מרב מיכאלי וח"כ נעמה לזימי, לאחר שאלו פרסמו כי עמותת "עד כאן" לא תקבל תקציב. ציוציהן של חברות הכנסת ממפלגת העבודה הגיעו בעקבות אישור ועדת הכספים למנוע את העברת התקציב לעמותה, עד שרשות המיסים תבדוק את פעולותיה.

כבר בשעות הצהריים צייצה לזימי כי "בועדת הכספים נשמעו לבקשתי, לא לאשר סעיף 46 לעמותת 'עד כאן', עד לבחינה של רשות המיסים לגבי אופי הפעילות הפלילית של העמותה. גוף שרודף פעילי שלום וזכויות אדם, במעשים פליליים ומפוקפקים, עם תורמים אנונימיים, לא צריך לקבל את כספי המדינה דרך הטבות מס". לציוצה הגיבה שרת התחבורה: "ורק התחלנו".

נציין כי במהלך ישיבת ועדת הכספים, על פי ציוציה של לזימי, חבר הכנסת איתמר בן גביר התערב בדיון, עד אשר הוצא על ידי יו"ר הוועדה. "עמותה שזה מליץ היושר שלה, לא ראויה לתמיכת המדינה", הוסיפה לזימי.

בעקבות ציוצה של מיכאלי, שרת הפנים הגיבה ורשמה: "וסיימתם. אחרי הבדיקה ברשות המיסים, הנושא יחזור לדיון בוועדת הכספים ו"עד כאן" תאושר".

בארגון "עד כאן" הגיבו לסערה: "אנו מודים לכל חברי הכנסת שתמכו היום בארגון שהוא השכפ"ץ של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון. כעת, השרים והח"כים מוזמנים לעשות את הברור מאליו ולחזק את מי שמגן על חיילי צה"ל ושומר על תדמיתה של מדינת ישראל. יש לעשות את הדרוש ולאשר את סעיף 46 בהקדם האפשרי. במיוחד, כאשר ארגונים תומכי חרם זוכים בכך כבר שנים להטבה הזאת, על חשבון משלם המיסים הישראלי".