הקלטה של שיחה בין שר הבריאות ניצן הורוביץ לבין שרת הפנים איילת שקד שפורסמה הערב (ראשון) ב"חדשות 12" חשפה מה חושב השר על אלה המסרבים להתחסן נגד נגיף הקורונה. בהקלטה נשמע הורוביץ מסביר לשקד שהתו הירוק נדרש בחלק מן המקומות רק כדי ללחוץ על הלא מחוסנים להתחסן, ולא לאור נימוקים רפואיים.

בשיחה בין השניים, שתועדה מספר דקות לפני ישיבת הממשלה השבועית ומבלי שהשרים ידעו כי ניתן לשמוע את תוכנה, נשמעה השרה אומרת "אני גם חושבת שלמסעדות בחוץ אתם יכולים להוריד את התו הירוק". על כך השיב הורוביץ: "גם בבריכות, לא רק במסעדות. אפידמיולוגית זה נכון. העניין הוא, ואני אומר לך את זה, הבעיה שלנו היא אנשים שלא מתחסנים. צריכים קצת שהם... אחרת... אנחנו לא נצא מזה".

עוד אמר שר הבריאות: "עכשיו, יש איזו אוניברסליות כזאת בתו הירוק חוץ מקניונים, שם אין, ולדעתי היה צריך להיות. עכשיו ברור שבכל מקום אין, כדי שלא יתחילו החרגות - אם בבריכות אז למה לא אטרקציות ופארק מים, ומתקנים בחוץ וספורט, אבל... את יודעת, ואז אתה צריך... כנראה שבריכות ומסעדות בחוץ, זה... כי בכל זאת אנחנו לא רוצים לעשות דברים שאין להם כאילו הצדקה רפואית. אבל לך אני אומר שיש לנו בעיה. התו הירוק, גם לא אוכפים אותו, במגזר הערבי בכלל, זה לא... זה לא קיים, ואני רואה את זה בבתי חולים. זה תוקע לי את בתי החולים, הדבר הזה".