ד"ר וולאא חג'אזי, ששלוש דודות שלו מתו מקורונה בשבוע אחד, התייחס היום (ראשון) בראיון לגולן יוכפז ברדיו 103FM להשתלשלות האירועים: "מדובר בשלוש אחיות, אחת מחוסנת בשלושה חיסונים, אחת מחוסנת בשתי חיסונים ואחת לא מחוסנת. מבחינה בריאותית הן היו בסדר - צלולות, עצמיות, תפקדו בלי שום מוגבלות".

חג'אזי המשיך וסיפר: "בתחילת חודש אוגוסט הייתה התפרצות בטמרא ושלושתן התחילו בתסמינים, כמעט בוודאי שאחת הדביקה את השנייה, אבל לא הבאנו אותן למיון. הן דיווחו רק על חולשה ושיעול קל. כולן ידעו שהן בבית החולים אבל אף אחת לא ידעה שאחרת נפטרה. הבעיה של המחלה הזאת היא שהיא מפתיעה כל הזמן - גם אם נראה שהכול בסדר, הכול יכול להשתנות ברגע".


עוד אמר חג'אזי כי "תיכננו לשחרר אחת מהן הביתה לחמצן ביתי ויום למחרת המצב פשוט הידרדר. אחת מהן עוד ביקשה להביא לה למחרת מאכל מסוים שהיא אוהבת, הכול היה נראה רגוע, אבל גם מצבה הידרדר ברגע".

הד"ר שיתף בתחושות הקשות: "כל המצב הזה היה לי מאוד קשה, כי הייתי צריך למצוא את האיזון בין השיקול המשפחתי לשיקול המקצועי - הרי אני גם חלק מהצוות של בית החולים וגם בן משפחה. עכשיו כל הכפר בהלם ממה שקרה, לא מצליחים לעכל את האירוע. היום אני אומר, חשוב מאוד לשכנע את מי שעדיין לא התחסן, לא מספיק לכבות שריפות".