במשך כ-24 שנים המעלית בבית החולים OPEC, שבמחוז קאלי בצפון הודו, לא הייתה פעילה. בתחילת החודש עובדי התחזוקה החליטו לנסות להחזיר המעלית לשימוש ולתקן אותה, אך מה שהם ראו כשפתחו אותה הותיר אותם המומים לגמרי. בתוך המעלית הישנה והמקולקלת נמצאו שני שלדים אנושיים, ובימים אלו בבית החולים מנסים לאתר את זהות הגופות. 

הרשויות המקומיות והמשטרה דיווחו כי הם מחפשים שני אנשים שנעדרו אותה תקופת זמן, כך שייתכן ומדובר באותם האנשים ששלדם נמצא בתחתית המעלית. אנשי הצוות במקום אספו DNA מהשלדים בניסיון לקשור בין זהות הנעדרים לשלדים בצורה חד משמעית. כמו כן, המשטרה הסבירה לתקשורת כי עבודות הבנייה של בית החולים החלו עוד בשנת 1991, כאשר המעלית הייתה פעילה עד 1997. 

במשך כל השנים המעלית עמדה מקולקלת ומאז אף אחד לא פתח אותה או נכנס אליה, עד שהמנהלים החליטו שהגיע הזמן לתקן אותה. כרגע לא ברור כיצד מתו האנשים שנמצאו כשלדים במעלית ומדוע מלכתחילה הגיעו לשם. דובר המשטרה המקומית, דיפרנדרה נאט צ'ודארי, הסביר כי נכון לעכשיו לא נפתח תיק חקירה בנושא, אלא במידה ותוגש תלונה מטעם משפחות הנעדרים או בית החולים. "המשטרה בוחנת נכון לעכשיו כמה זוויות כדי לפתור את התעלומה. לצורך כך נפרסו 24 תחנות של כוחות המשטרה", אמר צ'ודארי.