מזל טוב לתוכנית הכי עצבנית ברדיו: רגע מרגש תועד היום (שני) ברדיו 103FM בתוכניתו של העיתונאי ושדר הרדיו נתן זהבי, שחגג נכון לחודש ספטמבר 24 שנות שידור רצופות של תוכניתו "זהבי עצבני". ואיך לא - הגיע הזמן למונולוג סיכום מרגש שאותו הקדיש זהבי גם לצוות התוכנית באולפן וגם למאזיניו האדוקים.

"רבותיי המאזינים", פנה זהבי באופן נרגש לקהל, "מזל טוב לנתן זהבי. נכון לחודש ספטמבר לפני 24 שנה, ב-1997, החלה לרוץ התוכנית 'זהבי עצבני'. כמה קיללתם אותי, אינעל אבוק, מה איחלתם לי, איזה צרות - סרטן, התקפי לב שאני אמות! לא מת. חי, תוסס ורענן, 24 שנה קורע לכם את הצורה. לא יעזור לכם".

"ולמה?", המשיך להסביר המגיש הוותיק של התחנה, "אני הרי מומחה למקורתינו הקדושים, אמרו חז"ל: 'קללת רשע - ברכה'. כל הרשעים שמברכים אותי, האידיוטים, לא מבינים - שהם לא מקללים, הם מברכים!". לסיכום אמר: "אי לזאת, ובהתאם לכך, החזקתי 24 שנים. מה אומר על זה מר כץ? מחיאות כפיים באולפן. זה די מרגש, 24. כמה קללות".

נתן זהבי (צילום: אריק בן דוד)
נתן זהבי (צילום: אריק בן דוד)

לאחר דברים מרגשים אלו, השמיע מפיק התוכנית קטע ארכיון מאחת התוכניות הראשונות של זהבי ברדיו. המאזין שעלה לשידור ב-1997, איך לא, קילל את המגיש הוותיק: "אני כל הזמן שומע אותך, מגרד לי הגוף". זהבי של 1997 השיב לו: "למה אתה לא הולך לרופא?", והמאזין אמר: "הלכתי לרופא, אמר לי לסגור את הרדיו. אתה עושה לי עצבים, הגוף שלי מגרד כל יום שעתיים". זהבי של 1997 היה חד כמו היום: "יש אבקה לבנה שקוראים לה טלק, נותנים את זה לתינוקות שיש להם פריחה בתחת. קח לך קופסת טלק, שים לך על הגוף, תעבור לך הפריחה".