הטורטייה מהווה בסיס לארוחה מלאה והיא מצטיינת בערכים תזונתיים ועשירה בחלבון מלא. היא איננה מכילה תוספת סוכר, צבעי מאכל או חומרים משמרים, מצוינת כבסיס לכריכים וראפים במילויים שונים, גמישה במיוחד, עם טעם נפלא שגם מבוגרים וגם ילדים אוהבים. מעולה גם כבסיס לפיצה, פשטידות, קסדיה ועוד ועוד שימושים במטבח העכשווי. 

עכשיו נוספו לטורטיות המסורתיות המוצעות בשוק, גם טורטיות מעדשים ומחומוס מונבט, עשירות בחלבון, נטולות גלוטן ומתאימות גם למי ששומרים על אורח חיים טבעוני וגם לרגישים לצליאק. ניסינו והן טעימות אש. אז קבלו מתכונים למגולגלים מטריפים, שכולם ישמחו לאכול. 

ראפ אבוקדו טבעוני

טורטייה חומוס/ עדשים
אבוקדו 
חסה/ עלים ירוקים 
פרוסות עגבנייה 

אופן הכנה: מחממים את הטורטייה במחבת חמה ללא שמן, כ-5 שניות מכל צד, או לחילופין על אש גלויה (כמו ששורפים פיתה על הגז), מניחים עליה פרוסות אבוקדו ועגבנייה. מוסיפים את העלים הירוקים והכרוב ומגלגלים.

טורטייה תיכונית עם גבינה לבנה (צילום: אורן שלו)
טורטייה תיכונית עם גבינה לבנה (צילום: אורן שלו)
 

ראפ ים תיכוני

טורטייה חומוס/ עדשים
גבינת לבנה
חסה ועלים ירוקים 
כרוב סגול 

אופן ההכנה: מחממים את הטורטייה במחבת חמה ללא שמן, כ-5 שניות מכל צד, או לחילופין על אש גלויה (כמו ששורפים פיתה על הגז), מורחים עליה שכבה נדיבה של גבינת הלבנה, מוסיפים עלים ירוקים וכרוב ומגלגלים לראפ.

 
טורטיית סביח (צילום: אורן שלו)
טורטיית סביח (צילום: אורן שלו)

ראפ סביח

טורטיית חומוס/ עדשים
טחינה גולמית
חצילים קלויים
ביצה קשה

אופן הכנה: מחממים את הטורטייה במחבת חמה ללא שמן, כ-5 שניות מכל צד, או לחילופין על אש גלויה (כמו ששורפים פיתה על הגז),  מורחים עליה טחינה גולמית, חותכים את הביצה הקשה והחצילים ומגלגלים.

טורטיית טונה (צילום: אורן שלו)
טורטיית טונה (צילום: אורן שלו)

ראפ טונה

טורטייה חומוס/ עדשים
טחינה גולמית
טונה 
ביצה קשה

אופן ההכנה: מחממים את הטורטייה במחבת חמה ללא שמן, כ-5 שניות מכל צד, או לחילופין על אש גלויה (כמו ששורפים פיתה על הגז), מורחים טחינה פורסים את הביצה ועל זה את הטונה, ומגלגלים.

טורטיית טוסט (צילום: אורן שלו)
טורטיית טוסט (צילום: אורן שלו)

טורטייטוסט

גבינה צהובה
קטשופ מופחת סוכר
פרוסות עגבניה
עלי בזיליקום טריים

אופן ההכנה: פשוט מניחים בתוך הטוסטר ומוציאים לאחר כמה דקות.

* המתכונים באדיבות FULL WRAP