לאחר הפיגוע אתמול בתחנה המרכזית בירושלים, דווח כי המחבל הועבר לטיפול רפואי בבית החולים שערי צדק. הבוקר (שלישי) התווכחו ינון מגל ובן כספית בתוכניתם ב-103FM האם זה מוסרי להעניק טיפול רפואי למחבלים. כמו כן, מגל מתח ביקורת על כך שהמחבל לא חוסל.

ינון: אני מבין שזכריה זביידי מטופל ברמב"ם, המחבל מאתמול עבר ניתוח, יש מצב שירימו טלפון לרב פירר להתייעץ? תסביר לי מה קורה במדינה? 
בן: מה שקורה בכל מדינה. נכון שבתקופת נתניהו לא טיפלנו במחבלים ולא החזרנו רוצחים, אך דברים משתנים. בעניין זביידי זה לא פשוט, כי בגדה אתמול טסו שמועות שהוא במצב מאוד קשה, כי ממה שאני מבין הוא לא במצב קשה ולא נעליים. כן, מטפלים. אין מה לעשות, ככה זה עובד. 

ינון: אבל למה לא חיסלו את המחבל הזה? ביקשתי עוד כשהייתי חבר כנסת.
בן: דוברות רמב"ם בעקבות פניות ופרסומים לא מבוססים - זביידי לא פונה לרמב"ם, תפסיק להפיץ פייק.

ינון: למה לא מחסלים את המחבלים? היה בחור ישיבה אחד שנלחם עם המחבל בידיים חשופות, ואנו נדבר איתו ונשמע מה היה, אבל בזמן שהוא נאבק קראו ללוחמות וירו בו, חבל שרק שני כדורים ירו מתוך שישה, אני מצפה למקבץ טוב יותר מלוחמות מג"ב. ברוך השם שלא פגעו בכוחותינו, אך למה לא עשו וידוא הריגה? איפה אלאור אזריה כשצריך אותו? 
בן: טוב שנטרלו, חבל שלא הרגו ומזל שאין אבדות בנפש. סך הכל תוצאה טובה אך לך תמיד יהיו טענות. כנראה שהמג"בניקיות שתולות של השמאל.

ינון: אין דבר כזה, מג"ב טהורה לעד. 
בן: היום במצעד השופרות יש רק שניים, זה יום חול. למקום השני משתחלת כהרגלה ובצורה מאוד מפתיעה מירי רגב. ולמה? כי היא צייצה אתמול אחרי שהותקף ח"כ פרוש וניסו לגזוז לו את הזקן, היא מיהרה כהרגלה בלי לבדוק, 'לצייץ מה ציפיתם אחרי שליברמן מסית וקורא לזרוק את החרדים למזבלה'. להלן המקום הראשון - תשמח לפנות את מקומך לטובת נתניהו.

ינון: רגע הוא שופר של מי?
בן: של עצמו, ושל רעייתו. 

ינון: לא ובנט לא רקד על הדם, אתם טהורים, אתם זכים, הדבר היחיד שיש לכם בראש זה ביבי, ביבי וביבי. 
בן: אנו לא טהורים ולא זכים, ואם אתם מנסים להפוך אותי לשופר של אדם דתי וימני מאוד, אני עדיין לא אתם. הוא הבטיח הרבה מאוד דברים שהוא לא קיים. יש אלף ואחד כיוונים להסתה, אתה לא חייב לשקר. אם מזכירים את צוק איתן, צריך להגיד תודה נפתלי, כי ישראל אמרה כן לכל ההצעות להפסקת האש, בנט לחץ בכל הכוח והייתי איתו, כדי שלפחות יטפלו במנהרות. אישית אני קצת מאוכזב ממך, כי לא הכנת כלום לתוכנית. 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm