משרד הבריאות עדכן אחר הצהריים (שלישי) כי 10,774 מאומתים חדשים לקורונה אובחנו במהלך היממה אמש. מספר החולים הקשים ירד ב-20 מאתמול ועומד על 673, אחוז הבדיקות החיוביות עמד על 6.09%. מספר החולים הפעילים עומד על 82,028 איש. כמו כן, מספר הנפטרים הכולל עלה ל-7,428 איש. עד כה חוסנו מעל 6 מיליון איש נגד קורונה, כמעט 3 מיליון מהם קיבלו את המנה השלישית. שיעור המתחסנים הנמוך ביותר נמצא אצל בני 15-12 ועומד על 50%. 
 .
בדו"ח של מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה נכתב כי מדדי התחלואה גבוהים מאוד, ומקדם ההדבקה אשר ירד למשך מספר ימים עלה מחדש בצורה תלולה לערך גדול מ-1. "שינויים אלה בערכו של המקדם אינם מפתיעים, שכן תקופה זו של החגים מתאפיינת בריבוי אירועים בעלי פוטנציאל הדבקה גבוה לצד שינויים בהיקף הבדיקות במהלך החגים", נכתב.

עוד נכתב בדו"ח כי כי "על מנת למנוע עלייה מחודשת משמעותית בתחלואה הקשה וכדי להתגבר על גל התחלואה הרביעי, יש להמשיך בפעולות הננקטות על ידי הרשויות והציבור - בעיקר התחסנות נרחבת של הזכאים לכך; היבדקות באם חשים ברע או לקראת מפגשים משפחתיים וביתר שאת במפגשים עם מבוגרים ולא מחוסנים; עריכת תפילות באוויר הפתוח ככל שהדבר ניתן, עטיית מסכות בחללים סגורים - כולל מחוסנים ומחלימים, הקפדה על בידוד על פי ההנחיות וכן בקרה הדוקה על החוזרים מחו"ל בד בבד עם אכיפה וענישה מחמירה".

לבסוף נכתב כי לצד התייצבות בתחלואה הכללית, נמשכת עלייה במספר המאומתים שאינם מחוסנים ובחולים במצב קשה שאינם מחוסנים -
ובפרט אצל לא מחוסנים בני פחות מ-60. נכון להיום, מרבית החולים במצב קשה הנם לא מחוסנים, למרות שהם מהווים מיעוט מובהק של האוכלוסיה הזכאית לחיסונים בישראל.