לפני כארבע שנים נחתה בתל אביב ענקית האופנה COS. החנות הראשונה בישראל נפתחה בקניון TLV ועד מהרה הפכה למוקד עלייה לרגל לפאשניסטות וחובבות המותג השבדי המוקפד והקלאסי. את החנות השנייה השיקו לפני כשבוע בירושלים. אין ספק שמהלך פתיחת החנות בבירה יחסוך לא מעט נסיעות לעיר ללא הפסקה לאלה מכן שאוהבות את הקולקציות היצירתיות שמנפיקה החברה משבדיה.

החנות החדשה נפתחה בקניון עזריאלי בירושלים והיא תשתרע על פני 470 מ"ר. בכדי לשדרג את חווית הקנייה, עוצבה החנות ברוח האסתטיקה המזוהה עם המותג. כדי לספק לכן עוד סיבה לקפוץ לביקור מוצעת בתזמון מושלם קולקציית סתיו-חורף 2021 והיא משלבת בין הסגנון העל זמני המזוהה עם המותג לצד פריטי אופנה אייקונים שהוענק להם טיפול מסור שבמסגרתו הם זכו לגרסה מחודשת.

Cos ירושלים  (צילום: חגי מיכאלי)
Cos ירושלים (צילום: חגי מיכאלי)
 

COS נחשבת למותג המוקפד, המאופק, הנקי והעל זמני של ענקית האופנה השבדית h&m. הקולקציות מאופיינות בקווים נקיים, ישרים, קלאסיים נטולי יומרות. גם הצבעוניות פה מתוחכמת וחלקה – מה שמאפשר לשלב בין פריטים וליצור לוקים שונים ומסקרנים באפס מאמץ. 

אלו מכם שמעוניינים לשמור על הסביבה, יגלו בקולקציה ובחנות פריטים מחומרים אורגניים, אריגים ממוחזרים ובדים שבאים בטוב לכדור הארץ. ההתחשבות בסביבה מאפיינת לא מעט פריטים שעוצבו לאורך השנים במותג. 

הקו העל זמני, שאינו מתכתב עם טרנדים חולפים הוא שהפך את המותג האהוב לכל כך פופולרי בקרב נשים וגברים המחפשים פריטים קלאסיים שישמשו אותנו לאורך זמן.

כמו כן, לרגל ההשקה בכל קניה מעל 950 שקלים ומעלה מוענק תיק רב פעמי מכותנה ממוחזרת, וכן שובר של 20% על פריט אחד בקניה הבאה.