ישראל מאיר נבון, תלמיד הישיבה שנפצע בפיגוע דקירה בירושלים, שוחח היום (שלישי) עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM וסיפר על רגעי האימה, בהם הרגיש שהוא נאבק על חייו מול המחבל: "עמדנו בחנות, בקופה, נכנס אדם ששאל אם יש שתייה וזה נראה לחבר שלי קצת מוזר, תוך כדי האדם הוציא סכין ודקר את החבר שלי חמש דקירות, והספיק לדקור גם אותי".

"קיבלתי דקירה אחת עמוקה, אחת קצת פחות ברוך השם. אחרי הדקירה הראשונה הבנתי שזה פיגוע וניסיתי להימלט, הוא תפס לי את החליפה וניסה להמשיך לדקור, הצלחתי לתפוס לו את היד אחרי שראיתי שהוא נתן לי דקירה חלשה בראש. תפסתי אותו בצוואר והפלתי, נפלנו יחד", המשיך מאיר נבון.

לאחר מכן הוא סיפר שהגיעו כוחות הביטחון, ורק אז הוא הצליח להשתחרר: "ראיתי שירו בו מספר כדורים בשנייה שקמתי ממנו, נאבקתי בו כשהוא אוחז בסכין, ניסה לדקור אותי תוך כדי שכיבה והוא לא הצליח. הגנתי על עצמי על הרצפה. אני בחור ישיבה, ולומד בישיבת חברון. תוך שניות אחדות השוטרות הגיעו, וכנראה בגלל שהמחבל הורתע מהן הצלחתי להשתחרר ממנו. היה נס כי היו שם גם אנשים מבוגרים שלא יכלו להתגונן ובנות צעירות. מזל שלא קרה לאף אחד שום דבר רציני".

"רציתי שהאירוע יסתיים אחרת, אבל הקדוש ברוך הוא רצה שהמחבל ימשיך לחיות, להרגשתי הוא היה פשוט מסומם. הוא צרח גם לפני שפגעו בו, בדקירות עצמן. אני כרגע מתאושש ומרגיש הרבה יותר טוב, כל המשפחה הגיעה לבקר והחברים מתקשרים. אני מרגיש כאילו קיבלתי את החיים במתנה", סיכם הפצוע.

סייעה בהכנת הכתבה - מיכל קדוש, 103FM