ביום שבת האחרון המריאה טיסת WK371 של חברת אדלוויס אייר, משדה התעופה שבלרנקה, קפריסין, במטרה לנחות בציריך שבשוויץ. למעשה, קברניט המטוס נאלץ לסטות ממסלולו המיועד ולבצע נחיתת חירום בעיר גראץ שבאוסטריה – והכל בגלל נוסע אחד. אותו הנוסע, גבר בן 51 מרוסיה, החליט להסתגר בתא השירותים לאורך כל הטיסה וסירב לצאת החוצה.

על אף שצוות המטוס ביקש מהנוסע שוב ושוב לצאת מתוך התא, בן ה-51 עמד על שלו והתעקש להשאיר סגור בשירותים. בסביבות השעה 10:30, לאחר שמטוס נחת באוסטריה, הגבר סוף כל סוף יצא מתא אך סירב לספק הסבר להתנהגותו המשונה. כמו כן, לא נמצא שום דבר חשוד במזוודותיו. דובר משטרת גראץ הסביר בראיון לתקשורת המקומית: "רק אחרי שהמטוס נחת הנוסע הסכים לשתף פעולה, אך עדיין לא נתן שום הסבר לפעולותיו".

אחרי שהנוסע הרוסי הורד מהסיפון בגראץ, המטוס המריא שוב בחזרה למסלולו בדרך לציריך והגיע ליעד כ-45 דקות אחרי לוח הזמנים המתוכנן. על אף שהסיבה להתנהגותו המוזרה טרם נחשפה, הסיפור הפך לוויראלי ברשת והגולשים החלו להציע את השערותיהם: "אולי הוא סבל מבעיות בעיכול ולא רצה שכל המטוס יריח", צחק אחד ממשתמשי הרשת, בעוד אחר הוסיף: "אולי הוא בכה בשירותים ולא רצה לאבד את הפאסון".