קרלה אקוהאטה, בת ה-41 ואם לחמישה מניו זילנד, סבלה במשך תקופה ארוכה מעייפות ומנפיחות בבטן, אך הסיקה כי ככל הנראה מדובר בהשפעה של עבודתה הקשה או מחלה רפואית כלשהי. אחרי זמן רב בו היא מרחה את הטיפול, אקוהאטה נכנסה לישון בעוד לילה שגרתי, שנגמר בהפתעה מוחלטת. במהלך הלילה היא החלה לסבול מהתכווצויות חמורות בבטנה – ולפתע מבלי שהבינה מה קורה, מתוך רחמה יצא תינוק קטנטן. 

"התחרפנתי. פתאום יצא מתוכי ראש של תינוק ולא היה לי מושג מה אני אמורה לעשות", סיפרה האם הטרייה בראיון לערוץ התקשורת המקומי NZ Herald. בהמשך היא הוסיפה ותיארה את האירוע: "הוא פשט שכב שם על המיטה מלא בדם ואפילו לא בכה, רק עשה קולות של תינוק שעזרו לי להבין שהוא בסדר". כך, מבלי לדעת שהיא נשאה ברחמה תינוק במשך תשעה חודשים, אקוהאטה הפכה לאימא בפעם השישית. האחים למשפחת אקוהאטה:

מיד לאחר הלידה בת ה-41 התקשרה לאמה, שהתבדחה איתה לפני כן על כך שאולי היא בהריון, רק על סמך הנפיחות בבטן. אקוהאטה סיפרה כי אמרה לאמה ההמומה: "זוכרת שצחקת עליי שאני אולי בהריון? ובכן, צדקת. בדיוק נולד לי תינוק". אמה של היולדת מיהרה מיד אל ביתה, תוך שהיא מזמינה אמבולנס לכתובת, כדי שהפרמדיקים יעזרו לסיים את התהליך.