סרטון הזוי שצולם בקולומביה התפשט תוך ימים ספורים ברשתות החברתיות והצליח לצבור עשרות מיליוני צפיות בפלטפורמות השונות. התקרית הביזארית תועדה בדיוק ברגעי השיא, כאשר אישה חזרה אל ביתה ותפסה את בן זוגה על חם כשהוא בוגד בה עם אחרת. הסיטואציה רק הלכה והסתבכה כאשר הבעל והמאהבת שלו ניסו להימלט דרך המרפסת. צפו ברגע בו האישה תפסה את בעלה עם המאהבת:

האישה תפסה את בעלה עם המאהבת (צילום: טיקטוק)

בסרטון אפשר לראות תחילה את האישה העצבנית מגיעה אל הבית ומבינה שננעלה מבחוץ. אחרי מספר שניות בהן היא צועקת מלמטה לבן זוגה ודופקת בחוזקה על הדלת, אפשר לראות את הגבר יוצא מהמרפסת בקומה השנייה כשהוא ללא חולצה. בעוד האישה ממשיכה לדפוק שוב ושוב על הדלת, בן זוגה הבין את המתרחש ומיהר מיד חזרה פנימה כדי להזהיר את המאהבת שלו. 

עוברי האורח החלו לאט לאט להיאסף סביב הבלאגן, כשלפתע האישה הצליחה לפתוח את הדלת ולהיכנס פנימה. בשלב זה הגבר הבוגד והמאהבת יצאו מהמרפסת, האישה טיפסה מעל הגדר והשתלשלה למטה, בעזרת הנוכחים ברחוב שנרתמו לעזור לה לרדת. במהרה המאהבת, שהייתה לבושה בחזייה ותחתונים בלבד, התחבאה בתוך קרטון שהיה בכניסה לבית מחשש שתיתפס. 

כשהיא מסתתרת בתוך הקרטון, האישה הנבגדת יצאה שוב מהבית אל הרחוב, הבחינה בקרטון מתקדם בצעדים קטנים והבינה שהמאהבת מסתתרת בתוכו. הסרטון נגמר במרדף של האישה אחרי זו שבעלה בגד איתה, ואנחנו לא רוצים לתאר לעצמנו מה קרה כשהאישה הזועמת תפסה אותה. הגולשים צחקו מאוד מהסיטואציה, שהייתה נראית כאילו לקוחה מסרט עד כדי כך שהם נטו לחשוב שהיא מבוימת. ומה אתם חושבים, אמיתי או מבוים?