ראש הממשלה נפתלי בנט נבחר לאחד מ-100 האנשים המשפיעים של מגזין ה-"TIME" לשנת 2021. כותבים שונים במגזין האמריקאי היוקרתי, עיתונאים מכל העולם ושאר מובילי דעה בחרו את מאה האנשים המשפיעים ביותר על העולם לשנה הנוכחית בפוליטיקה, אומנויות, ספורט, חדשנות ועוד.

האיש שהתבקש לכתוב על מכרו מעל דפי המגזין הוא לא אחר מאשר יו"ר רע"ם מנסור עבאס, שהחלטתו להצטרף לקואליציה של בנט ויאיר לפיד אפשרה את הקמתה של "ממשלת השינוי".

וכך כתב עבאס: "בסופו של דבר, הכל מסתכם באומץ. לאחר ארבע מערכות בחירות בשנתיים, היה צורך בצעד נועז כדי לאחד מדינה שנשברה על ידי קיפאון פוליטי והביאה לקיפאון נואש. משהו דרמטי היה צריך להשתנות, אבל חשוב מכך, מישהו אמיץ היה צריך לעשות את השינוי הזה. נפתלי בנט הסתבך בסערה פוליטית כדי ליצור קשרים בלתי נתפסים בעבר בין שמאל לימין, ערבים ויהודים, דתיים וחילונים. הוא הקים את אחת הממשלות המגוונות ביותר בתולדות ישראל".

"'אני לא עושה דברים בחושך', אמר לי בנט, כיום ראש הממשלה, בפגישה בכנסת. כמנהיג מפלגה ערבית התרגלתי לכך שהמצלמות נשארות מחוץ לחדר. 'בתקופה של קיטוב ושנאה', אמר בנט, 'הציבור הישראלי זקוק לאחדות'. זה לא היה רק הבזק המצלמות שהאיר את החדר באותו רגע, אלא התקווה לעתיד בהיר יותר לכולנו", כתב עבאס.

מנסור עבאס (צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ)
מנסור עבאס (צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ)

שמות נוספים ברשימה: נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס, ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, נשיאה החדש של איראן איברהים ראיסי, מנהיג האופוזיציה ברוסיה אלכסיי נבלני, השחקנית סקרלט ג'והנסון, השחקנית קייט וינסלייט, הזמרת והיוצרת בילי אייליש, הזמרת בריטני ספירס, המתעמלת סימון ביילס, שחקן הפוטבול טום בריידי והדוכסים מסאסקס הנסיך הארי ומייגן מרקל.