ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב במשטרה עומדים לפני סיכום העדויות של למעלה מ־25 מתלוננות נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל.
עד כה עולה כי ביותר ממחצית מהמקרים הצליחו החוקרים לבסס תשתית ראייתית מוצקה לכאורה ומגובה בעדויות, במסרונים ובהודעות וואטסאפ.

גם לגבי שאר המתלוננות קיימת תשתית ראייתית מספקת, אך החוקרים ממשיכים לאמת פרטים וטיעונים שעלו במסגרת הגשת התלונות. עוד עולה כי מיד לאחר החגים תפעל המשטרה לזמן את אביטל לחקירה באזהרה, על מנת להטיח בפניו את החשדות החמורים.

"התיק מעובה ומבוסס בתשתית הראייתית שלו. אם אביטל היה בארץ, לא מן הנמנע שכבר היינו חוקרים אותו", מסר גורם בכיר המעורה בפרטים והוסיף: "מנעד העבירות הוא רחב בתחום עבירות המין, ובהחלט מדובר בתיק מבוסס מבחינת החקירה".

את החקירה מלווה מראשיתה נציג מהפרקליטות, שמנחה את הצוותים החוקרים בעת הצורך לבצע השלמות, לגבות עדויות נוספות ולדאוג לחיזוק התשתית הראייתית.

כעת, אם אביטל יחזור לארץ, כפי שהצהיר בראשיתה של החקירה באמצעות אחד מפרקליטיו עו"ד ששי גז, הוא יזומן לחקירה באופן מיידי, ונראה כי המשטרה אף תבקש להאריך את מעצרו. עוד נמסר כי בכל סיטואציה אחרת תפעל המשטרה להביאו לארץ.