אם יום אחד תרצו לשבור שיא עולם ולהקיף את כדור הארץ במלואו, תצטרכו ללכת 40,075 ק"מ. גבר אחד בן 68, בשם מייק מיטשל, שחי עם כלבו צ'אנס באלסקה, יוצא בכל יום לטיול עם חיית המחמד שלו – בשמש, בגשם, ברוח ובסערה. אחרי שמונה שנים של טיולים רגליים, מיטשל וצ'אנס הצליחו לצבור עשרות קילומטרים, שהתווספו לכדי היקף כדור הארץ. צפו בכתבה על מיטשל וצ'אנס, שהלכו יחד את היקף כדור הארץ: 

המסע של מיטשל וצ'אנס נכנס למעקב בשנת 2013, כשהבעלים רכש לעצמו שעון Apple Watch שעקב אחר צעדיו. "אני אוהב ללכת וצ'אנס אוהב ללכת, אז אנחנו פשוט עושים זאת יחד. גם אני הופתעתי לגלות שאיכשהו עם הזמן הצלחנו להגיע למרחק שיכול להקיף את כל כדור הארץ", סיפר מיטשל הנרגש. 

לדבריו של הבעלים, הוא אימץ את צ'אנס לכבוד יום הולדתו ה-60 בזכות מודעה שראה בעיתון. "צ'אנס היה הכלב הכי יפה ואני הייתי הראשון לתפוס אותו. זה היה כל כך מושלם שזה הרגיש כאילו הגורל סידר את זה", הסביר מיטשל. עוד הוא סיפר כי בשנת 1976 הוא גילה שהוא נשא של הפטיטיס C, מה שגרם לו לעודף משקל וחוסר בכושר גופני. אחרי שצ'אנס נכנס לחייו של מיטשל, ההליכות הקלו על הכאבים ובשנת 2018 הוא הצליח להתנקות מהנגיף.