קטי פטן, ממרילנד שבארה"ב, שיחקה גולף לפני כחודשיים כשלפתע היא קיבלה שיחת טלפון בה נאמר לה שבתה נכנסה לחדר לידה. בעודה ממהרת אל בית החולים, הסבתא לשמונה נכדים קיבלה התקף לב, מה שאילץ את הצוות הרפואי להעביר אותה לחדר המיון ולהתחיל בתהליך של החייאה. במשך 45 דקות פטן לא קיבלה חמצן למוחה, מה שהוכרז כמוות קליני – אלא שאז קרה דבר מדהים. צפו בכתבה של ערוץ החדשות WJZ: 

במקביל לאירוע הלב, הבת ההריונית, סטייסי פייפר, נאלצה לעבור ניתוח קיסרי כיוון שהתינוקת נתקעה בתעלת הלידה. הנס התרחש כאשר בדיוק ברגע בו התינוקת הגיחה לעולם, סבתה בדיוק התעוררה ממוות קליני וזכתה לפגוש את נכדתה הטרייה. "אני אסירת תודה לעולם שנתן לי הזדמנות נוספת. אני פשוט אהיה האדם הכי מאושר וגדול שאני יכולה להיות", אמרה פטן נרגשת. 

בראיון לערוץ החדשות WJZ, שהגדיר את הסיפור המופלא כ"שני ניסים באחד", פייפר היולדת סיפרה: "זה מרגיש כמו גורל שאמי נועדה להגיע אל בית החולים ללוות אותי, קיבלה טיפול רפואי בזמן והתעוררה מיד עם לידתה של אלאורה. היא הייתה במקום הנכון ברגע הנכון". כמו כן, ד"ר דב פרנקל, אחד הרופאים במרכז הרפואי בבולטימור, נדהם מהסיפור יוצא הדופן ואמר: "אני פשוט אומר תודה. המקרה הזה לימד אותנו את משמעות החיים ושאף פעם אסור לוותר".