ברקע ההחלטה הדרמטית של ה-FDA: מתחמי חיסוני הקורונה התמלאו במתחסנים נוספים היום (שבת), על אף החשש כי ישנה האטה במבצע החיסונים של מנת הבוסטר. 

בנט מודיע על משלוח החיסונים החדש, קרדיט: רוני כנפו

אדווה תושבת תל אביב, נימקה בפני וואלה! את החלטתה להתחסן, חרף הודעת פורום המומחים המייעץ למינהל המזון והתרופות האמריקאי: "ל-FDA יש שיקולים נוספים מעבר למה שיש פה. כאן כבר רוב האוכלוסייה התחסנה בשתי מנות והמנה השלישית יכולה להינתן, בארצות הברית זה לא המצב".

"הוכח כבר שהחיסון יעיל, גם אני חשבתי ולא רצתי להתחסן. שמעתי בחדשות על ההחלטה של ה-FDA, זה דווקא עשה להיפך - תמך בהחלטתי להתחסן. אני התלבטתי ואני מבינה גם מי שלא רץ להתחסן", היא הוסיפה.

"אם נותנים את החיסון לבני 65 ומעלה כנראה שאין עם זה בעיה", ציין זוהר, בן ה-34. לבבית ששון בת ה-42, הוסיפה: "מבחינתי ה-FDA זו אוטוריטה, אבל אני חושבת שבסך הכל אנחנו עושים נכון, לא רואה איך זה יכול להזיק. אני רואה איך אלה שלא מתחסנים מתאדים לאט לאט ומתים, לא מאמינה שמסכנים אותנו במדינה". 

"ההחלטה של ה-FDA מאוד הטרידה אותי, החיסון השלישי מרגיש לי עכשיו מיותר", סיפרה מנגד קרן בת ה-40, "זה שם אותי בפינה ונכנעתי לזה, אני מודה, זאת הסיבה היחידה שבאתי להתחסן".