ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) התייחס הערב (שבת) בחשבון הטוויטר שלו לסערה שעורר הריאיון שלו ב"מעריב" בסוף השבוע האחרון: "מעולם לא הייתי כל כך שלם על דברים שאמרתי כמו על מה שאמרתי בכל הנוגע לשינוי השיח ואני שמח מאוד שזה עורר אמוציות רבות בתוך הליכוד".

"כן, כך נראית דמוקרטיה במיטבה. כמי שחפץ בכך שהליכוד יחזור להנהגת המדינה, בע״ה אמשיך לומר אך ורק את האמת שלי. תמיד פעלתי כך בדרכי הציבורית", הוסיף.

אמירתו של זוהר בריאיון כי מפלגתו באופוזיציה משום שעשתה את כל הטעויות האפשריות, הובילה גולשים ברחבי הטוויטר להעביר ביקורת על דבריו: "תתבייש מכרת אותנו בזול", נכתב. "לכלכת לגמרי. חבל החזקתי ממך. סיפקת כותרות ותו לא", הוסיפו הגולשים.

סגן השר במשרד ראש הממשלה, אביר קארה (ימינה), התייחס לדבריו של זוהר בריאיון וצייץ: "חסר לי ההשתלטות העוינת של הוועדים והפיכת מרכז הליכוד לבית של ההסתדרות. איך לקחתם מפלגה ליברלית מפוארת של ז’בוטינסקי ובגין והפכתם אותה לסניף של מפא״י.חוץ מזה שמח לראות שאתה מבין שעשיתם כל טעות אפשרית חלק ראשון בהתפכחות.אגב אתם באופוזיציה מבחירה ומדאגה לבנאדם אחד ולא למדינה חג שמח".

בתוך כך, חה"כ שלמה קרעי, הליכוד כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני לא מתנצל על עשור מדהים שבו נתניהו הוביל את ישראל לפסגות כבירות בכל התחומים; לא מתנצל על מנהיג בקנה מידה עולמי שהצמחנו כאן; לא מתנצל על מאבק איתנים כנגד רדיפה, השמצה, שנאה והנדסת תודעה; לא מתנצל על מה שאנחנו - הקול המהדהד והגאה של רוב עם ישראל. כשאנחנו נחזור, אתם עוד תתנצלו!".