חברת סולוטו הישראלית חגגה מיליון משתמשים נוספים למוצר HOME שפותח עבור השוק האמריקאי. המוצר מסייע לכל אדם ליהנות מכל מכשיר טכנולוגי בביתו, החל מקבלת תמיכה טכנית שוטפת ופתרון בעיות על ידי מומחים, תיקוני תקלות של מכשירים ועד לניהול ושיפור ביצועים.

הקונספט, שממשיך את החזון וקו המוצרים של החברה - לעזור לכל אדם ליהנות מטכנולוגיה, עלה לראשונה בחברת סולוטו התל אביבית בסמוך לתחילת ההתפשטות מגיפת הקורונה בעולם.

"בנקודת זמן זו הפכו המכשירים הטכנולוגיים לקריטיים לתקשורת בין משפחות, שמירה על רצף עבודה, למידה מרחוק של הילדים שנותרו בבית והחליפו פעילויות כמו ספורט, חוגי בישול ועוד", מסרו מהחברה.

המוצר משווק הן online והן ב־800 החנויות הפיזיות של החברה, הפרוסות בכל רחבי ארצות הברית ומאפשרות גישה לכל אדם שזקוק לעזרה עם טכנולוגיה, ואף זמין לרכישה ישירות ללקוחות אמזון.

תמורת פחות מדולר ליום (תשלום חודשי של 24.99 דולר), לקוחות יכולים לתקן, לשדרג או לפתור תקלות בכל אחד מהמכשירים, בעזרת המומחים הטכנולוגיים של סולוטו שמגיעים לבית הלקוח תוך מספר שעות, וזמינים 24/7 לכל בעיה בצ'אט או בשיחת טלפון. "המוצר שלנו נועד כדי להפוך כל רגע ביום המלווה בטכנולוגיה לקל הרבה יותר", אמרה  שירה גרשוני, מובילת מחלקת מוצר הום בחברת סולוטו.