ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס הבוקר (ראשון) בחשבון הטוויטר שלון לתפיסת שני האסירים הביטחוניים הנותרים בג'נין: "כל ששת המחבלים נתפסו ויחזרו לכלא, במבצע מרשים, מתוחכם ומהיר של השב״כ, המשטרה וצה״ל. אני רוצה להודות לכוחות הביטחון שפעלו, לילות כימים, גם בשבת ובחג, כדי להביא את האירוע לידי סיום. את מה שהתקלקל - אפשר לתקן".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, התייחס גם הוא למעצר:  "המצוד תם בצורה מוצלחת אך המשימה עדיין לא נגמרה, יש לוודא שאירוע כזה לא יחזור על עצמו גם בעתיד - ולכן בימים הקרובים אביא לאישור הממשלה את הקמת ועדת הבדיקה הממשלתית, שלה אורה לבדוק את השתלשלות הנסיבות שהובילו להתרחשות ההימלטות, מסקנות והמלצות באשר למכלול ההיבטים הפרטניים והמערכתיים שהאירוע עורר".

כל הכבוד לכוחות משטרת ישראל, צה״ל והשב״כ, שהוכיחו פעם נוספת שיש על מי לסמוך. במאמץ מקצועי, חד ומדויק איתרו את ששת המחבלים הנמלטים תוך זמן קצר וסגרו עליהם מעגל.

חברי המערכת הפוליטית הוסיפו לברך על לכידתם של איהם כמאמג'י ומנאדל איניפיאעת. יו"ר הכנסת, מיקי לוי, כתב: "מברך את כוחות הבטחון על השלמת המשימה הלילה בג׳נין ותפיסת שני המחבלים הנותרים שברחו מכלא גלבוע. הנחישות, המודיעין, אומץ הלב של הלוחמים והמקצועיות הוכיחו את עצמם. שמח שהאירוע המבצעי המסוכן ובעל הפוטנציאל הנפיץ הזה בא על סיומו כשהשישה בידינו בלי נפגעים לכוחותינו".

שר המשפטים, גדעון סער, ציין כי הוא "מברך את כוחות הבטחון: משטרת ישראל, השב״כ וצה״ל עם סיום המבצע המוצלח ללכידת המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. יישר כח על הנחישות, המקצועיות והדבקות במשימה".

שר האוצר, אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "קרוב לשבועיים מתנהל מצוד אחרי המחבלים שנמלטו מכלא גלבוע. בזמן שכולנו המשכנו בשגרת חיינו, כוחות הביטחון לא חדלו במשימתם - הם המשיכו באיתור ולכידה של המחבלים והשיבו את הביטחון לציבור. אני מבקש להודות להם ומברך על ועדת החקירה שהוקמה. אירוע כמו זה אסור שיחזור על עצמו".

שרת האנרגיה, קארין אלהרר, כתבה: "כל הכבוד לכוחות הביטחון על פעילות מודיעינית ומבצעית מרשימה שהביאה לתפיסת המחבלים בג׳נין".

שר התקשורת, יועז הנדל, צייץ: "מברך את כוחות הביטחון על השלמת המשימה. ‏יש לנו לוחמים ומפקדים מעולים. ‏ויש להם גיבוי מלא מהדרג המדיני. תמיד. כשמצליחים מבצעית וכשטועים. ‏משנתפסו המחבלים הגיע הזמן לתחקר את הכשלים שהובילו את ישראל לחוסר משילות רוחבי בשנים האחרונות. ‏רק כך נשתפר".

חבר הכנסת צבי האוזר, קרא לראש הממשלה לא לשחרר את האסירים בעסקה עתידית: "ברכות לכוחות הבטחון על לכידת המחבלים הנמלטים. רוצחים וסייעניהם צריכים לרצות עונשם עד תום. אסור להסכם למצב שבו 'רָשָׁע וְטוֹב לוֹ', ולכן צריך לוודא שהם ושכמותם לא ישוחררו בעסקת שחרור מחבלים. אני קורא לראש הממשלה להבטיח זאת לאזרחי ישראל ולכוחות הבטחון שסיכנו חייהם בלכידתם החוזרת".

חבר הכנסת, עמיחי שיקלי, הוסיף: "יישר כוח גדול לשירות ביטחון כללי, הימ״מ וצה״ל על הדבקות במשימה ולכידת המחבלים הנמלטים. ״ארדוף אויביי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם״.

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר מסר בתגובה: "מברך את כוחות הביטחון על לכידתם של שני המחבלים האחרונים שנמלטו מכלא גלבוע.  כמובן שהיה עדיף להביא אותם מתים ולא לסכן את חיילנו, אנחנו לא צריכים לרחם על אף מחבל. אולם כוחות הביטחון מוכיחים שוב שיש על מי לסמוך כנאמר בתהילים: "אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם". שולח לחיילים חיבוק גדול וקורא לממשלת ישראל, תנו לצה"ל לנצח!".

סגן שר הביטחון, חבר הכנסת אלון שוסטר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני מברך את כוחות הביטחון על העבודה המשותפת לתפיסתם של שני המחבלים הנוספים שנמלטו מכלא גלבוע. נמשיך לשמור על בטחון מדינת ישראל ועל אזרחיה בכל הגזרות".

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' התייחס אף הוא ללכידת המחבלים, ואמר: "‏ברכות לכוחות הביטחון! הבוקר הזה, אין מילים מתאימות יותר ממילותיו של דוד מלך ישראל בהפטרה שקראנו אתמול: 'אֶרְדְּפָה אֹיְבַי וָאַשְׁמִידֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם'. ומכאן לחריש עמוק ושינוי קיצוני ומיידי בתנאי כליאת המחבלים בבתי המלון בישראל. בלי משא ובלי מתן. נקדם בעזרת השם מיד עם פתיחת מושב החורף של הכנסת את הצעת החוק של חברתי ‎אורית סטרוק שתשים סוף לתנאי הקייטנה שבהם מוחזקים המחבלים בכלא הישראלי".