שואבי האבק מתחלקים לכמה קטגוריות, ניידים ועומדים, רובוטים וידניים. בחרנו עבורכם את השואבים  הטובים ביותר בכל קטגוריה, שיבטיחו שבחגים הקרובים הבית יהיה נקי במיוחד.

שואב אבק עומד של SHARK IZ251EU Zero M Double Pro 
שואב אבק אלחוטי נטען מבית SHARK, מציע פתרון בלעדי למניעת הסתבכות שיער, ללא צורך בתחזוקה שוטפת בעל טכנולוגיה חדשנית ZERO M (Zero Maintenance). ל-SHARK סוללת ליתיום חזקה במיוחד, נשלפת ונטעת לזמן עבודה ארוך, עם אפשרות טעינה גם מחוץ לשאוב. בנוסף מגיע עם לחצן טורבו מיוחד, המיועד לשאוב לכלוך מעומק השטיח. השאוב מגיע עם שתי סוללות, המספיקות כל אחת מהן ל-40 דקות של שאיבה רציפה. 

לינק: https://bit.ly/2XzigYI 

שואב אבק עומד של SHARK IZ251EU Zero M Double Pro  (צילום: יח''צ)
שואב אבק עומד של SHARK IZ251EU Zero M Double Pro  (צילום: יח''צ)

שואב אבק עומד Dyson V11 ABSOLUTE
שואב אבק עומד מבית Dyson, בעל יניקה חזקה במיוחד עם מנוע דיגיטלי V11, המסנן ומלכד חלקיקים מיקרוסקופיים, כמו אבקה וחיידקים  אל תוך מיכל האיסוף. לשואב סוללת ניקל קובלט, המאפשרת עובדה מרובה לניקוי בכל מקום בבית, ללא איבוד עוצמת השאיבה. המערכת הסינון המרכזית מסננן כ-99.97% של חלקיקים קטנים, שקט במיוחד ללא השפעה על ביצועים ועוצמת השאיבה. לשואב תוצרה נוספת כשואב אבק ידני. לשואב אפשרות ריקון מיכל האיסוף ישירות לסל האשפה, ללא צורך מגע עם הלכלוך. השואב מגיע יחד עם תחנת עגינה וטעינה, עם שלושה מצבים לבחירה אישית המתאימה לכל סוג משטח. 

לינק: https://bit.ly/3At8E00 

שואב אבק עומד Dyson V11 ABSOLUTE (צילום: יח''צ)
שואב אבק עומד Dyson V11 ABSOLUTE (צילום: יח''צ)

שואב אבק אלחוטי DREAME V9 PRO 
שואב אבק ידני מבית DREAME, בעל מיכל אשפה שנפתח בקלות לפינוי מיידי של אבק. עם עיצוב ארגונומי ונוח לעבודה ממושכת. בעל שלוש עוצמות שאיבה, עם אפשרות לשאיבה ממושכת של כ-60 דקות. קל משקל ונוח לאחסון. 

לינק: https://bit.ly/3tUbEQo 

שואב אבק אלחוטי DREAME V9 PRO  (צילום: יח''צ)
שואב אבק אלחוטי DREAME V9 PRO (צילום: יח''צ)

שואב אבק רובוטי שוטף XIAOMI Mi Robot Vacuum Mop Pro לבן 
שואב אבק רובוטי מבית XIAOMI, בעל תכנון מסלול חכם, שאיבה חזקה ושליטה חכמה באמצעות יישומון מרחוק. מגיע עם ערכה מפוארת המכילה שני מיכלים לאבק ומים + אבק. יש אפשרות לשלוט על השואב דרך יישומון, Mi Home  בסמארטפון. לשואב הרובוטי עשרה חיישנים למיפוי מושלם של הבית, מה שמאפשר בין היתר לצפות במפת הניקיון בזמן אמת. בעל סוללה חזקה, המאפשרת שעתיים רצופות של עבודה. לשואב הרובוטי חיישן מרחק לייזר, LDS לסריקה מרחבית. בנוסף עוצמת שאיבה/שטיפה ניתנת לבחירת המשתמש. השאוב חכם ונטען באופן אוטומטי, בעל מצב שאיבה שקטה במיוחד ובאופן עצמאי מתכנן את מסלול הניקיון. 

לינק: https://bit.ly/3zmYQmX 

שואב אבק רובוטי שוטף XIAOMI Mi Robot Vacuum Mop Pro לבן  (צילום: יח''צ)
שואב אבק רובוטי שוטף XIAOMI Mi Robot Vacuum Mop Pro לבן (צילום: יח''צ)

שואב אבק אלחוטי XIAOMI G10
שואב אבק אלחוטי מבית XIAOMI, מתאימה מאוד לפרקטים ורצפות, בעלת מברשת ממונעת "קטנה" שמנקה בצורה האולטימטיבית ספות ושטיחים קטנים במיוחד. ל-G10 מברשת אבק צרה שמנקה ביסודיות מסילות ומקומות קשים להגעה. לשואב עמדת תלייה לטעינה ואביזריו. זמן עבודה מקסימלי, כ-65 דקות וזמן טעינה של כ-3.5 שעות.

לינק: https://bit.ly/3zrAB74 

שואב אבק אלחוטי XIAOMI G10 (צילום: יח''צ)
שואב אבק אלחוטי XIAOMI G10 (צילום: יח''צ)

אז איך בוחרים את השאוב האידיאלי לבית שלכם? 

השואבים המתקדמים והנפוצים ביותר לניקיון ביתי, הם שואבי האבק האלחוטיים. בבתים בהם יש מרחבים צרים שלעיתים קשה להגיע אליהם עם שואב גדול, השואב האלחוטי נותן פתרון איכותי. מתאים מאוד למי שיש ילדים קטנים, בעלי חיים ולדירות קטנות שם ניקיון ושאיבה הם דבר שבשגרה. 

שואב נוסף, שקשה לפספס היום בשוק השואבים – הוא הרובוטי. השואב נע בעצמו ברחבי הבית, שואב את הלכלוך בשבילכם ולומד כל פינה בביתכם. בנוסף ע"י אפליקציה ייעודית, ניתן לעקוב אחר הפעילות שלו ולדעת היכן ניקה והיכן לא. השואב מצליח לעשות את עבודתו במרחבים בינוניים וגדולים בצורה המירבית ופחות לבתים בעלי מספר מפסלים ושטחים קטנים במיוחד. 

שני סוגים של שואבי אבק ידועים מאוד, הם העומדים והידניים. מתאים מאוד לבתים גדול ולאילו שצריכים את שואב האבק זמין, זמן רב מחוץ לבית הטעינה. הוא מכיל בדרך כלל מיכל גדול ללכלוך רב, לרוב מגיע עם מספר אפשרויות של ניקיון, גם לשטחים צרים במיוחד, לקירות וספות. השואב האחרון, שהפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות, הוא הידני. מנקה ביסודיות שטחים קטנים, בעל מיכל קטן מאוד ומתאים לניקיון כירורגי.